سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا برای چاقی صورت باید دارو مصرف کرد؟


زیبایی همیشه مورد توجه زن و مرد است و می تواند تاثیر مثبتی بر اعتماد به نفس و شادی داشته باشد. اما گاهی اوقات به دلیل تغییر رژیم غذایی، فعالیت زیاد، افزایش سن و قرار گرفتن در معرض نور خورشید، صورت لاغر می شود و زیبایی را تحت تأثیر منفی قرار می دهد. افرادی هستند که از نظر ژنتیکی لاغر هستند و از روش های زیادی برای حجیم کردن صورت استفاده می شود.

در ادامه مقاله به روش های مختلف چاق شدن و تقویت صورت برای خانم ها و آقایان با استفاده از قوی ترین قرص چاقی صورت و بدن می پردازیم. ما همچنین در مورد استفاده از قرص های روغن صورت ، بهترین ویتامین های روغن صورت و روشهای مختلف پزشکی و غذایی برای جلوگیری از لکه دار شدن صورت و لکه دار صحبت خواهیم کرد.


اهمیت و تاثیر ضخامت صورت در زیبایی و جذابیت

فردی با چهره ای جوان، شاداب و جذاب از نظر ما همیشه زیبا به نظر می رسد. از این رو افراد به دنبال راه هایی هستند که صورت خود را شاداب تر و حجیم تر کنند تا زیباتر و از پیری زودرس جلوگیری کنند. عوامل مختلفی مانند انجام ورزش های شدید، رژیم غذایی نامناسب و عوامل ارثی وجود دارد که باعث لاغر شدن صورت می شود. اما با روش صحیح می توان طراوت و شادابی را به چهره بازگرداند.

بسیاری از افراد برای از بین بردن لاغری صورت از داروهای بدون نسخه استفاده می کنند. مصرف قرص های لاغری صورت یکی از ساده ترین روش های موجود در دسترس افراد است. اما بهترین راه برای چاق شدن و شادابی صورت استفاده از مواد غذایی مغذی، مکمل ها و ورزش است. شرکت پخش دارویی آدورتاب یکی از بزرگترین شرکت های فروش و پخش فرآورده های دارویی، مکمل های غذایی و تجهیزات پزشکی در ایران می باشد. همچنین برندهای برتر دارویی مانند Dr. Obidi Pharmaceuticals ، Sanofi و Kobel Daro.

علت لاغری صورت چیست؟

بسیاری از افراد صورت لاغر و چروکیده را دوست ندارند. زیرا گونه های برجسته و صورت پر می تواند زیبایی چهره فرد را دو چندان کند اما یکی از دلایل اصلی لاغری صورت، سن و بیماری های مختلف است. عوامل دیگری مانند مصرف داروهای مختلف مانند داروهای دیابت یا بیماری های زمینه ای نیز می تواند منجر به کاهش وزن شود. سایر جنبه های کوچک کردن صورت شامل موارد زیر است:

گرمازدگی

عدم تعادل هورمونی

کاهش وزن شدید

سیگار کشیدن

مصرف داروهای خاص

فشار

کمبود خواب

عوامل محیطی منفی

فهرست راهنما

خوردن انواع ویتامین ها ، مکمل ها و قرص ها برای چاقی صورت

یکی از ساده ترین راه ها برای سالم و زیبا کردن چهره استفاده از مواد مخدر و مکمل ها است. امروزه بسیاری از افراد از بهترین قرص های وزن و ویتامین های صورت کمک می کنند تا از محافل تیره در زیر چشم خلاص شوند. مکمل با کلسیم و ویتامین E به جوان سازی و دوباره پر کردن چهره شما کمک می کند.

همچنین استفاده از بهترین قرص های چاقی صورت که در داروخانه ها و شرکت های پخش دارو وجود دارد باید با تجویز پزشک باشد. زیرا عوارض قرص های چاقی صورت باعث آسیب دائمی به صورت و بدن می شود. شرکت Adavarateb با فروش و توزیع بهترین برندهای ایرانی مانند Kobel Daru، AstraZeneca، Dr. داروسازی العبیدی، سانوفی و ??غیره.

تزریق ژل و بوتاکس، در طب مدرن صورت را چاق می کند

امروزه بسیاری از افراد به دنبال راه های جدید و مدرن برای زیبا و جذاب بودن هستند. یکی از روش های چاق شدن صورت تزریق ژل و بوتاکس است. در این روش مقداری روغن و ژل به صورت مصنوعی به پوست تزریق می شود تا سبوم از دست رفته را جایگزین کند. روش تزریق ژل و بوتاکس روشی پزشکی و پرهزینه است و حتی بدون نظر پزشک حرفه ای نیز می تواند مشکلاتی را ایجاد کند.

طب سوزنی ترکیبی از طب قدیم و مدرن است.

در طب سوزنی از سوزن های نازک و ظریف استفاده می شود. این سوزن ها در نواحی حساس بدن فرو می روند و باعث افزایش گردش خون و تولید کلاژن در پوست می شوند. کلاژن موجود در پوست، پوست را در کنار هم و محکم نگه می دارد و از افتادگی و افتادگی پوست جلوگیری می کند. طب سوزنی یکی از قدیمی ترین روش ها برای تقویت عضلات صورت و بدن است و دوره درمان به مدت یک ماه به طول می انجامد. برای کسب اطلاعات بیشتر با فرازطب در ارتباط باشید.

ماساژ صورت، موثرترین راه برای جوانسازی صورت

با تقویت و ورزش عضلات صورت با ماساژ می توانید پری و طراوت صورت را بازیابی کنید. ماساژ صورت با روغن بادام، روغن زیتون، روغن نارگیل، روغن آووکادو، روغن گلرنگ، جوانه گندم و شیر سرد می تواند چین و چروک های صورت را از بین ببرد. البته استفاده از روغن ها برای ماساژ صورت در صورت داشتن پوست حساس می تواند عوارضی مانند آلرژی ایجاد کند.

ورزش صورت، روشی ارزان برای چاقی صورت

حرکات ورزشی و تمرینات ساده صورت روشی ارزان برای چاق کردن صورت است. با تحریک گونه ها ، چربی اضافی به گونه ها منتقل نمی شود ، اما از این طریق شکل گونه ها تمیز تر به نظر می رسد. در میان روشهای یوگا صورت ، موارد زیر را می توان ذکر کرد.

لب های خود را جمع کنید و بلافاصله دهان خود را ببندید و لبخند بزنید تا بتوانید گونه خود را حرکت دهید.

با انگشت اشاره و وسط، لب هایتان را بالا بیاورید و به هم بمالید.

ران های خود را به مدت 30 ثانیه دراز کرده و سپس دفع کنید.

استفاده از ماسک صورت یک روش راحت و آسان است

یکی از ساده ترین و طبیعی ترین راه ها برای حجیم کردن صورت و حفظ چربی صورت استفاده از انواع ماسک های صورت است. ماسک های صورت جایگزین مناسبی برای انواع کرم های شیمیایی و کرم های تجاری هستند. ماسک ها رطوبت پوست را افزایش می دهند و پوست را شاداب و جوان نشان می دهند.

برخی از بهترین ماسک های صورت عبارتند از: ماسک آلوئه ورا، ماسک گلاب، ماسک عسل، ماسک جوانه گندم، ماسک موز و گلابی، ماسک سیب زمینی و ماسک خاک رس. همچنین برخی افراد از مواد طبیعی مانند سیب، شیر، کره، تخم مرغ، سیب زمینی و بلغور جو دوسر برای تهیه ماسک صورت استفاده می کنند.