سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حتی کودکان شما هم می توانند این کار را انجام دهند

پیشنهاد اصلاح پل طبیعت برای جلوگیری از سقوط - ایسنا پارک سافاری دبی بیش از 3000 گونه از پستانداران، دوزیستان، پرندگان و بی مهرگان را در خود جای داده است. سرسرههای آبی پارک آبی دبی بسیار عالی در سطح جهانی هستند، برای کودکان هم یک ناحیه از سرسرههای آبی اختصاصی در نظر گرفته شده است و یک ساحل ماسهای سفید 700 متری برای زمانی که انرژی خود را از دست دادهاید و نیاز دارید استراحت کنید، اکواونچر تنها پارک آبی در دبی است که دارای ساحل اختصاصی میباشد. در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی دبی قصد داریم یکی از جاذبه های بسیار زیبای دبی یعنی پارک آبی آکواونچر را به شما معرفی کنیم. اگر قصد دارید کمتر از 5 روز در دبی باشید، به شما توصیه میکنیم حداقل یک روز کامل را در این پارک بگذرانید. مثلا بلندترین و سریع ترین سرسره آبی سقوط آزادی که در کل کشورهای دنیا به جز آمریکا وجود دارد، داخل همین پارک آبی قرار گرفته است. همچنین جدیدتر و بزرگتر از پارک آبی وایلد وادی میباشد. اگر چه این پارک آبی در اصل مخصوص کودکان 10-2 سال ساخته شده است، اما در اسپلش ان پارتی (Splash N Party)، به بزرگسالان هم خوش میگذرد. اگر به دبی سفر کردید، با خیال راحت میتوانید کودکانتان را برای تفریحی تمامعیار و عالی به این پارک آبی ببرید و خودتان هم در کنار آنها حسابی خوش بگذرانید.

قیمت آن بسیار ارزان است و حتی چند پرس از آن را میتوانید سفارش دهید بدون اینکه نگران قیمت آن باشید. این سازه زمانی که در سال 1997 و در کنار یک “cresting wave” افتتاح شد، با تماشاگران بسیار خود سروصدای زیادی به پا کرد. چه زمانی چرخ و فلک باز میشه؟ مشخص نیست کی باز میشه؟ کی میشه خرید انجام داد؟ موزه آینده دبی، همانطور که از بیرون یک شگفتی و اثر هنری تمام عیار است، با محتوای درون خود هم این حس را به شما خواهد داد. در ورودی موزه شما میتوانید، حیوانهای غولپیکری مانند مانتا و پنگوئن را که در فضا معلق شدهاند، مشاهده کنید. علاوه بر امکانات تفریحی اصلی این پارک آبی مانند سافاری اسپلش و Joker Soaker، این امکان هم برای شما فراهم شده که با استفاده از لگوها قایق اختصاصی و شخصی خودتان را بسازید! در نهایت متوجه می شوید که مقصد اصلی شما زیر استخر است، و از طریق سر خوردن از توی یک تونل به زیر آب ها می رسید. صرف نظر از عمق قابل توجه، کف این استخر یک “شهر غرق شده” وجود دارد. چنانچه بخواهید به یک پارک آبی بروید و روزی مفرح و سراسر هیجان داشته باشید و در همان مکان به استراحت و ریلکس کردن هم بپردازید، رفتن به پارک آبی لاگونا دبی را به شما توصیه می کنیم. هتل القصر 2 کیلومتر ساخل اختصاصی دارد و پارک آبی آن هم تجربهای کمنظیر از تفریحات آبی دبی را در اختیار شما قرار میدهد. سرعت 35 کیلومتر بر ساعت این سرسره و گذر از تونل تاریک و پیچ و تاب های غیر منتظره و نهایتا سقوط درون استخری عمیق، تجربه ای مهیج و پر از هیجان را برایتان رقم خواهد زد. همچنین گردشگران در این پارک هیجان و ماجراجوییهای شگفت انگیزی را تجربه میکنند که شبیه به آن را در هیچ جای دیگر نخواهند دید.

این تفریحات شامل پارک های آبی، شهربازی، برج خلیفه، آکواریوم و دلفیناریوم دبی و..می شود که هزینه هر کدام متفاوت است. مبلمان هر کدام از اتاقهای هتل برج العرب بسیار لوکس و روتختیهای آن از برند لوکس ورساچه میباشند، همچنین هرکدام مجهز به یک تلوزیون 42 اینچی پلاسما هستند. در این 4 طبقه از امارات مال برندهای بسیار متنوعی فعالیت میکنند. موزه? آینده که در منطقه? تجاری دبی در امارات متحده? عربی واقع شده، دارای سه بخش اصلی است: تپه? سبز، ساختمان و فضای خالی. طراحی ساختمان اصلی موزه آینده بسیار حرفهای و خاص انجام شده که چشم هر گردشگری را غرق تماشا و حیرت میکند. این روش بهترین روش خرید به ویژه برای تولیدی های است تا بتوانند بهترین پارچه ها را به متراژهای بسیار بالا ولی با قیمت پایین از واردکننده ها و به صورت مستقیم خریداری نمایند. اگر قصد سفر به شهر دبی را دارید و میخواهید برای تعطیلات یا سفرهای کاری به این شهر سفر کنید؛ میتوانید به صورت آنلاین و با بهترین قیمت، تور دبی را از طریق سایت آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت خریداری کنید. با رزرو یا خرید بلیط روزانه این پارک آبی، میتوانید از تمامی امکانات تفریحی آن اعم از استخر، انواع ماشینهای Surf و…

پارک Motiongate با موضوع هالیوود و تولیدات آن ساخته شده است و وسایل تفریحی آن، تم فیلمهای مشهور هالیوود دارد. در تورهای یک روزه و یا چند روزه، برنامه هایی از قبیل دیدار از وادی ها و روستاها، مزارع پرورش شتر در کویر، دیدار از کوه های حجر، دیدار از منطقه زیبا و خوش آب و هوای حتا، شنا در استخرها و چشمه های این منطقه، توقف در هتل حتا، صرف غذا در این هتل و استفاده از امکانات ورزشی آن، دیدار از قدیمی ترین مسجد امارات و حضور در جمعه بازار در نظر گرفته شده است. همین طور شما می توانید چند خرده فروشی مانند Brands for Less، Splash، Sharaf DG و … شما می توانید از هر یک از 24000 فرودگاه سرتاسر دنیا پرواز کرده و یا در آن فرود نمایید. آفتاب درخشان دبی که سرتاسر سال بر این کشور می تابد، پارک های آبی را به یکی از بهترین و مناسب ترین تفریحات برای هر سن و سال و سلیقه تبدیل کرده است. شهر توریستی و زیبای دبی نیز به واسطه داشتن چندین پارک آبی زیبا، بزرگ و مهیج همواره مورد توجه بسیاری از گردشگران در سرتاسر جهان است. پارک آبی آتلانتیس یا همان پارک آبی آکواونچر در جزیره پالم جمیرا واقع شده است. طولانی ترین سرسره آبی جهان معروف به آکواکندا در این مجموعه قرار دارد. خدمه در معروف ترین مناظر ساحلی دبی توقف خواهند کرد و برج العرب، مارینای دبی و نخل جمیرا در صدر فهرستی که باید حتما ببینید، قرار می گیرند. این طبقه با نامهای موزه چشم دبی، موزه زمان دبی و برج آینده دبی نیز شناخته میشود. همچنین، این موزه به عنوان یک جنبش فکری جهانی عمل میکند و به عنوان مرکز ابتکار “ذهن بزرگ عرب” شناخته میشود.

این برج در سال 1999 افتتاح شده است و همانطور که ذکر شد در جزیره ای واقع شده است که با ساحل 280 متر فاصله دارد.جزیره ای که برج در آن واقع شده است به وسیله یک پل جاده ای به سرزمین اصلی متصل می گردد. قطر هسته اصلی چرخ و فلک دبی 6 متر و نیم است، قطعات این چرخ و فلک چشم دبی در کشور امارات ساخته شده است. سکوی دایره ای به قطر حدود 24 متر می باشد که بعنوان یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین قسمت های برج العرب و این هتل شناخته شده می باشد. به دریاهای آزاد بروید و با یکی از تیم های ارائه دهنده خدمات برای یک بعدازظهر قایقرانی، سوار بر یک قایق تفریحی اجاره ای شوید. احساس درمانی : در اینجا با گذاشتن دستان خود بر روی صفحاتی که در حال ارتعاش هستند، گذاشته و از آن انرژی الکترو مغناطیسی دریافت می کنید. علاقمندان میتوانند در محیطی آرام و درست مقابل دیوار شیشهای بزرگی که ماهیها پشت آن در حال گشت و گذار هستند، یوگا کنند. بازدیدکنندگان میتوانند در داستانها و تجربههایی که در موزه ارائه میشود، به این موضوعات عمیقاً مشارکت کنند و بازی درگیر کننده ایجاد کنند.

پس از اتمام، این موزه در خاورمیانه اولین در نوع خود خواهد بود که دارای گواهی پلاتینیوم برای پیشتازی در مصرف انرژی و طراحی دوستدار محیطزیست است. این بنا اولین بنای خاورمیانه بود که موفق به دریافت گواهی پلاتینیوم شد. همانطور که گفته شد ورود به این موزه رایگان است اما خرید قهوه چنین نیست. تفریحات رایگان دبی؛ نگران پولش نباش! دبی یکی از شهرهای مشهور برای انواع تفریحات می باشد که از هیجان انگیز ترین سرگرمی ها و بزرگترین و باشکوه ترین ساختارهای معروف جهان برخوردار است. طراحی خلاقانه و تنوع بازی های هیجان انگیزش سبب شده تا همواره از سراسر جهان برای دیدن این پارک آبی به دبی سفر کنند. البته واضح است که چون آتلانتیس یک پارک آبی است، دارای جاذبههای متعدد آبی میباشد. پارک آبی وایلد وادی دبی یکی از بهترین اماکن تفریحی دبی است. در AquaFun ، بزرگترین پارک آبی بادی منطقه، که درست در نزدیکی ساحل در JBR قرار دارد، از فضای باز نهایت استفاده را ببرید . با این حال ، فاقد بیشترین فضای قابل اجاره است و در آن دسته نوزده مرکز خرید از جمله New South China Mall ، که دومین بزرگترین بازار جهان ، Golden Resources Mall ، SM City North Edsa و SM Mall of Asia است ، از آن پیشی گرفته است. طراحی چرخ و فلک به شکلی هست که مداوم در حال سوار و پیاده کردن مسافر هستش بدون هیچگونه تعلل در چرخش. یک دور چرخش کامل این چرخ و فلک 38 دقیقه طول میکشد. این مرکز خرید در دبی دارای 6 بخش است که هر کدام از آنها بازتاب و تداعی معماری هر یک از 6 کشوری (چین، ایــران، هند، مصر، تونس و اندلس) است که بطوطه به آنها سفر کرده است. این منطقه به چهار دهکده شامل دهکده سافاری، دهکده عربی، دهکده آفریقایی، دهکده آسیایی تقسیم شده است که هر کدام دارای توپوگرافی منحصر به فردی است که مناسب گونه های جانوری ساکن در آنجا است.

از این گذشته در این پارک آبی کافه ها و رستوران های متعددی هم ساخته شده است که شما می توانید بهترین غذاها را در هر کدام از آن ها میل کنید. در صورت رزرو آنلاین بلیط پارک آبی لاگونا، این مبالغ بهترتیب به 99 و 160 درهم کاهش پیدا میکند. نحوه دسترسی: ایستگاههای اتوبوس دبی پارکس (Dubai Parks) و ترمینال اتوبوس ریزورت (Resort)، نزدکترین ایستگاههای اتوبوس به این پارک آبی هستند. هزینه بلیط: با رزرو آنلاین و پرداخت تنها 210 درهم، یک روز کامل میتوانید در این پارک آبی تفریح کنید. در منطقهی «دیره» تا میتوانید گشتوگذار کنید و از کوچههای باریک و قدیمیش لذت ببرید. فکر میکنید چند روز لازم دارید تا تمام تفریحات دبی را ببینید و از آنها لذت ببرید؟ برای ساخت این بنای نمادین، از 2000 تن فولاد و 2900 متر شیشه چند لایه استفاده شده است. موزه آینده دبی در لیست بهترین موزههای جهان قرار دارد و مجله نشنال جئوگرافیک قبل از اتمام ساخت آن، این موزه را به عنوان یکی از موزههای منحصربهفرد در کل دنیا معرفی کرده است. ساختمان موزه آینده که از آن به عنوان نمادی از انسانیت و بشر یاد میشود و در انتها فضای خالی نمای موزه که میتواند نشانگر دریچهای رو به خلاقیت و نوآوری باشد. محیط این رستوران شما را به یک فضای اروپایی دعوت می کند.آشپزخانه آجری، سالن ها و تراس مجلل، پنجره های سقف تا کف لذت غذا خوردن را چند برابر می کنند. فضای سنتی این بازار جذابیتهای آن را دو چندادن کرده است. قطعا بازدید از این بازار را در میان دیگر بازدیدهای روزانه خود در این منطقه قرار دهید. با استفاده از تورهای رزروی از داخل هتل، تاکسی، مونوریل و همچنین اتوبوس و به راحتی می توانید به این مجموعه دسترسی پیدا کرده و از آن بازدید نمایید. از کشیدن سیگار در داخل کابین خودداری نمایید.

چرخ و فلک لاس وگاس: این چرخ و فلک در سال 2014 افتتاح شده است و حدود 167 متر ارتفاع، 28 کابین کروی شکل و 40 نفر ظرفیت دارد. چرخ و فلک سنگاپور: این چرخ و فلک در سال سال 2008 افتتاح شده است و حدود 164 متر ارتفاع 28 کابین و 28 نفر ظرفیت آن می باشد. منطقه ای حدود 22500 متر مربع می باشد که تجربه ی اسکی، پرتاب گلوله ی برفی یا سورتمه سواری را برای شما فراهم می کند. این باغ که از ده گنبد سفارشی ساخته شده در حدود 6673 متر مربع مساحت دارد. این آکواریوم از یک نوع شیشه اکریلیک ساخته شده است که حدود 18 سانتیمتر ضخامت دارد و می تواند فشار عظیم آب را تحمل کند. آکوافان در نوع خود منحصر به فرد است چون بزرگترین پارک آبی بادکنکی خاورمیانه بوده که در سطح دریا شناور است. توجه: پارک آبی وایلد وادی از 12 ژانویه تا 7 فوریه 2019 در دست تعمیراست و فعالیت خود را از 8 فوریه آغاز می کند. پارک آبی آتلانتیس دارای جاذبههای گوناگونی میباشد که برای خانوادهها عالی هستند. پارک آبی آکواونچر دبی در آتلانتیس (Atlantis) پالم جمیرا (Palm Jumeirah) است. AquaFun در تمام طول سال باز است، همچنین دارای برخی از طولانیترین و مرتفعترین سرسرههای آبی جهان، در کنار رمپها، پلهها و پرشهای بلند فراوان است.

سرسره های بلند و مواج پارک آبی لگولند، بخش هیجان انگیز این پارک به شمار می روند. سومین هتل بلند در جهان است، اما 39% از بلندی آن از فضایی غیر قابل استفاده ساخته شده است. اما در تعطیلات و جشنوارهها، تخفیفهای خوبی در بسیاری از مغازههای این مرکز خرید ارائه میشود. شاید پارک اولین جایی نباشد که در دبی به آن سر میزنید، اما این شهر پر از پارکهای زیبا، سبز، آرام و تمیز است. یک پارکینگ در ساحل نیسیم وجود دارد که از آنجا سرویس میتواند شما را مستقیماً به ورودی پارک آبی برساند. پارک آبی آتلانتیس در صدر لیست بهترین پارک های آبی امارات قرار دارد. در این پارک آبی سرسره های بسیار متنوعی برای گروه های سنی مختلف تعبیه شده است و هر کسی با هر سن و سالی می تواند در آن یک روز عالی و فراموش نشدنی را سپری کند. در طبقه همکف یک فروشگاه بسیار بزرگ تعبیه شده که در آن انواع سوغات و یادگاری مانند جاکلیدی، نوت بوک، کیف و… در واقع، این مجموعه چیزی فراتر از یک پارک آبی ساده است. شاید وجود پارک آبی در شهری کویری مثل دبی چندان قابل تصور نباشد. هزینه بلیط: هزینه بلیط این پارک آبی برای ساکنین دبی 125 درهم و برای مسافران 200 درهم است. در کنار لگولند دبی، یک پارک آبی وجود دارد که میتوانید با خیال راحت فرزندانتان را به آنجا ببرید تا از تفریح و لذت در سرسرههای آبی و قایقرانی در رودخانه مصنوعی آن، لذت ببرند. یعنی شما علاوه بر خرید میتوانید در شهربازی سیاره طلایی که از جمله محبوبترین شهر بازیها در دنیاست، مشغول تفریح شوید. به گزارش وبلاگ افرا، در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی دبی قصد داریم یکی از جاذبه های بسیار زیبای دبی یعنی پارک آبی آکواونچر را به شما معرفی کنیم.