سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بزرگ پول در دبی مال وجود دارد

man riding bike on rocky mountain during day یکی از دغدغههای اصلی افرادی که قصد خرید در دبی را دارند مقرون به صرفه بودن قیمتهای اجناس میباشد. به غیر ازجشنوارهی بزرگ خرید دبی که در ژانویه به مدت یک ماه برپاست، هر وقت دیگری در سال هم مرکزخریدهای متنوع با قیمتهای خوب و حراجهای فصلی متعددشان، آمادهاند تا مسافران را با دست پر و جیب خالی به خانه بفرستند. شهر مجلل دبی یکی از شهرها و شیخنشینهای هفتگانهی امارات متحده عربی است و از جذاب ترین شهر های این کشور به شمار میرود.این شهر با برجهای سربهفلک کشیده و مراکز خرید مدرن، از ماهیت بیابانی خود فرسنگها فاصله گرفته است. به همین سبب دبی مال از این نظر بسیار متمایز است. اسامی این پارکها به همراه عکس آنها برای شما گذاشته شده است تا بتوانید از روی عکس و قیمت پارک آبی مورد نظر خود را انتخاب کنید. بچهها قطار خوش منظرهای را که در پارک حرکت میکند، دوست دارند، و خانوادهها ممکن است بخواهند در یک کلبه ساحلی یا کلبهای مجهز به تهویهی مطبوع برای آن روز بچرخند. مسافران تور دبی که در این هتل ها اقامت دارند می توانند از ساحل اختصاصی خود هتل استفاده کنند و لذت ببرند و اگر هم دوست ندارند می توانند از ساحل های عمومی که برای مردم است ، استفاده کنند. کایتسرفینگ، ویکبوردینگ یا پارو زدن ایستاده را امتحان کنید، مگر اینکه ماندن در خشکی و آفتاب گرفتن را بیشتر دوست داشته باشید. این کار باعث میشود تا با هیجانی اجاره ماشین در دبی خالص روبهرو باشید. تنها مشکل این مجموعه، انتخاب تفریحات موردعلاقه از میان انبوه گزینههای موجود است.

وایلد وادی در مقابل برج معروف العرب (Burj Al Arab) قرار دارد و تنها پارک آبی دبی با مضمون عربی است. پارک آبی یاس ابوظبی به 7 بخش تقسیم شده است که هر کدام از این بخش ها امکانات مفرح خود را دارند. در تزئین نمای این مسجد از سنگهای زینتی به رنگ کرم مایل به صورتی استفاده شده که یک جلوهی خاص و تماشایی به بنا دادهاست. اگر می خواهید کمی از ساحل خارج شوید و فیلمی تماشا کنید در این ساحل سینما وجود دارد. بهترین زمان برای بازدید از این ساحل و شنا در آب های نیلگون خلیج فارس از ماه مهر تا تیرماه خواهد بود که آب و هوای دبی زیاد گرم نشده است و البته فراموش نکنید بهترین زمان بازدید از این ساحل زمان طلوع و غروب آفتاب است. اینجا یک زیستگاه دریایی به عمق 10 متر می باشد که گنجایش 11 میلیون لیتر آب را دارد. قطب خوراکیها در ریورلند دبی (Riverland Dubai) در مجاورت این مجموعه، به این معنی است که نیازی نیست تا پس از تفریح و خستگی در این تم پارکها از اینجا خارج شوید، زیرا در اینجا تفریحات شبانهی فراوانی انتظار شما را میکشند. این مرکز تفریحی مناسب برای خانوادهها همچنین 25 منطقه پیکنیک با باربیکیو ارائه میدهد، بنابراین میتوانید ناهار یا شام را پس از اشتهایتان در آب، مسیر دویدن یا مسیر دوچرخهسواری (میتوانید دوچرخه کرایه کنید) کباب کنید. این دریاچه مصنوعی همچنین منطقه ای خاص جهت پیک نیک های باربیکیو و انواع جانوران وحشی در میان کویر، کارهایی مانند راه های دوچرخه سواری، و بخش هایی برای چادر زدن (کمیپنگ صحرایی) را برای علاقه مندان فراهم نموده است. پیاده روی مجتمع اقامتی ساحل جمیرا در تور دبی یک مسیر 1?7 کیلومتری در سطح زمین و میدان این مجتمع است، که بدست موسسه املاک دبی ساخته شد، و تا سال 2007 به پایان رسید و به طور رسمی در آگوست 2008 افتتاح گردید.

ساحل مجتمع اقامتی جمیرا، مجموعه ای برای خرده فروشی (تک فروشی ) است که در ساحل جلوی مجتمع اقامتی ساحل جمیرا بدست موسسه هولدینگ مراس، شرکتی در مالکیت شیخ محمد بن رشید المکتوم، معاون رئیس جمهور و نخست وزیر امارات متحده عربی و حاکم دبی، ساخته شد. در این مجتمع، تعدادی از پارکینگ های مسطح و نیز هفتاد مرکز خرده فروشی و غذا و نوشیدنی، به همراه تسهیلات سرگرمی قرار دارند. اما به هیچ وجه نباید محصولات ساخته شده از این خرده ریزهای ماده را که می توان در هر بازار کک خریداری کرد ، در نظر بگیرید. اما این کشور از جاذبههای طبیعی مانند ساحل جمیرا در شهر دبی برخوردار است که شنهای طلائی رنگ آن در کنار آبی دریا منظرهای دیدنی را به وجود آورده است و نخلها و چمنهای سبز رنگ روئیده در اطراف زیبایی آن را چند برابر میکند. ساحلی که شنهای طلائی رنگ آن در کنار آبی دریا منظرهای دیدنی را به وجود آورده است و نخلها و چمنهای سبز رنگ روئیده در اطراف زیبایی آن را چند برابر میکند. در حال حاضر، تمام اماکن پیاده رو از قبیل رستورانها، فروشگاههای پوشاک، بوتیک ها، فروشگاه های زنجیره ای، کافه ها، و سالن های ورزشی، که مساحت بیش از 2 برابر سطح زمین و میدان را اشغال کرده اند، 330 سکنه دارند. دبی که صرفاً به ساخت بزرگترین ساختمانها و مالهای جهان قانع نشده، به سراغ ساخت بزرگترین باغ گل جهان به مساحت 2,000 مترمربع با میزبانی از 100 میلیون گل مشهور نیز رفته است. جاذبههای اصلی شیخ زاید بین میدان و تقاطع اول این خیابان واقع شدهاند و اکثر مالهای معروف دبی در امتداد آن هستند. در سال 1994 ، شیخ حاکم دبی ، این کار را به شرکت مشاور بریتانیایی ، اتکینز واگذار کرد تا بنایی را طراحی کند که مترادف با دبی و امارات متحده عربی باشد.

این ساحل نیز یکی از تنها استراحت های موج سواری در دبی است. گردشگران و مسافران دبی برج العرب را با لقب تنها هتل هفت ستاره جهان میشناسند. این منطقه به عنوان یکی از مناطق جذاب دبی به حساب می آید. نورپردازی های زیبا از دیگر امکانات این رستوران هستند. از نمای بالا به شکل یک درخت نخل بزرگ است که از شگفتی های جاذبه های دبی و جهان است و شامل هتلها ، اقامتگاه های تفریحی شیک و زیبا ، امکانات تفریحی مهیج و بسیار سرگرم کننده و رستورانهای متعدد و لوکس می شود . ساحل جمیرا، یکی از سواحل دبی است که به دلیل وجود شن های سفید، و شکل آرام بخشی که دارد بسیار مشهور است و طرفداران زیادی دارد. اگر علاقه دارید شهری مدرن و پیشرفته را با آسمان خراشهای زیبا که هر یک شاهکاری از معماری محسوب میشوند، ببینید پیشنهاد میکنیم با تور دبی علاءالدین تراول همراه شوید تا با هم از دیدنی های دبی بازدید کنیم و در این شهر خاطرات خوشی را ثبت نماییم. دسترسی به اتوبوس درونشهری، ترامهای شهری و اتوبوسهای بیرون شهر از جمله خدمات نول گلد دبی برای دارنده این کارت ارزشمند است. نهر دبی عامل مهمی در رشد و توسعهی شهری داشته است؛ نخست اینکه مردم را برای ماهیگیری و صید مروارید به اینجا میکشاند.

برای یک بعدازظهر هم که شده، از آسمانخراشهای دبی به اینجا پناه بیاورید. در شمال شهر، نزدیک مرز دبی و شارجه، پارک ساحلی الممزار قرار دارد. وقتی بازی در خلیج فارس را تمام کردید، میتوانید در پارک آبی غول پیکر Wild Wadi که چند دقیقه دورتر در ام سوقیم قرار دارد، سرگرمی بیشتری داشته باشید. در این پارک آبی دبی بخشی هم برای بازی بچه ها در نظر گرفته شده است که بچه ها شما می توانند در این بخش با سایر هم سن و سال های خود بازی نموده و اوقات خوشی را سپری نمایند. نحوه دسترسی: نزدیکترین ایستگاه مترو به این پارک آبی، ایستگاه مترو نخیل است. از امکانات این استخر میتوان به کلوپ ساحلی، بازیهای سرگرمکننده و متعدد، تختهای زیبا و راحت و اجرای DJ بهصورت زنده اشاره کرد. زمینهای ورزشی والیبال و فوتبال ساحلی، اسکله، رستوران، کافه و استراحتگاه کاملاً مجهز، از جمله امکانات خوب و بینظیر ساحل الجمیرای هستند. در این ساحل امکانات رفاهی مانند صندلیهای ساحلی، دوش، مسجد و تختهای آفتاب گیر وجود دارد که میتوانید از آنها استفاده کنید و یک حمام آفتاب دلپذیر را در سواحل دبی تجربه کنید. از آنجاییکه ساحل الصفوح یا بلک پالاس بیچ بین برج العرب و پالم جمیرا یا نخل جمیرا قرار گرفته خیلیها از وجود آن بیخبرند و لذتبردن از این جواهر مخفی را از دست میدهند. مجتمع اقامتی ساحل جمیرا دبی در آگوست 2002 به دست افراد بساز و بفروش، املاک و مستغلات دبی (زیر شاخه ای از شرکت هولدینگ دبی)، با هزینه ای بالغ بر 6 بیلیون درهم راه اندازی شده و در سال 2007 به اتمام رسید. مجاز است. ساحل لامر نیز که در سال 2017 با طراحی پایدار افتتاح شد، منطقهای هنری و سرگرمکننده است که کابینهای چوبی رنگارنگ آن، نظر افراد بسیاری را به خود جلب میکند. اگرچه برخی از قسمت ها برای هتل ها در نظر گرفته شده اند، اما بیشتر آنها برای استفاده عموم کاملاً باز هستند و هر چند صد متری این ساحل اماکاناتی وجود دارد که ساحل را تمیز نگه دارد و رستوران هایی برای خرید غذا را به بازدید کننده ها ارائه میدهد.

ام سوقیم به عنوان یک ساحل عمومی 24 ساعته باز است. ساحل کایت بخشی از ساحل ام سوقیم در نزدیکی انتهای شمالی است. امتداد این ساحل،از ساحل جنوبی منطقه تاریخی شهر تا محل تقاطع جزیره ی خرما جمیرا و پایانه های بین انتهای جنوبی مجتمع مسکونی ساحل جمیرا (مجاور با منطقه تفرجگاه دبی) و اسکله ی امکانات در بندر جبل علی می رسد. راه معمول رفتن از طریق خیابان های شیخ زاید و السیف هست و راهی که من کشیدم و به نظرم نزدیک تر و خوش آب و هوا تر رسید استفاده از خیابان سوم و رد شدن از کوچه بین دو سفارت امریکا و عربستان سعودیه که دقیقاً در انتهای کوچه درب ورودی قرار گرفته. با لغزیدن در سرسره آبی بلکاوت، شما به یک تجربهی هیجانانگیز، مرموز و نفسگیر از لغزش و سقوط خواهید رسید. ساخت این پروژه در نیمه دوم سال 2012 شروع شد و تا آخر سال 2013 به پایان رسید. به علاقمندان سفر و گردشگری پیشنهاد می شود در تور دبی خود به ساحل جمیرا سفر کنید و از تجربه دل انگیز حضور در این ساحل زیبا با شن های سفید رنگ لذت ببرید. اگر چه این ناحیه میزبان حیوانات زیادی است، اما این منظوره دلانگیز فلامینگوهاست که بیشتر از بقیه دل عاشقان حیات وحش را میرباید. میتوان از این لنگرگاه دیدن کرد و شاهد بارگیری و تخلیهی بار در لنجها بود. برج خلیفه در خیابان شیخ زاید قرار دارد و یکی از ورودی های آن از مرکز خرید دبی مال می باشد. طبقاتی که بین 9تا 16 را در برج خلیفه قرار گرفتهاند دارای واحدهای زندگی وسکونت را با مالکیت جورجیو آرمانی را در خود دارند.

پارک ها و باغ دبی به عنوان اولین مجتمع اقامتی در منطقه دارای 3 پارک موضوعی، یک پارک آبی و یک مجتمع خانوادگی با تم جزایر پولینزی است که در کنار دیگر جاذبه ها در 16 میلیون فوت مربع قرار گرفته است. اکثر سواحل دبی دارای امکانات حمام، رختکن و دوش، و بیشتر پارک های ساحلی رسمی دارای نجات غریق هستند. ساحل jbr دبی 24 ساعت شبانه روز برای عموم باز است، اما شنا کردن بعد از غروب آفتاب در این ساحل ممنوع است. فکر می کردید یک فروشگاه 1-10 درهم در دبی 24/7 باز باشد؟ به گزارش همیار تریپ، ساحل جمیرا دبی از مهمترین جاهای دیدنی و گردشگری در دبی محسوب می شود. این سالن 2,000 نفری در نوع خود شاهکاری از نظر معماری محسوب میشود و با نمای شیشهای و فلزی خود در کنار ساحل، یکی از نمادهای جدید دبی است. در این بخش از تفریحاتی جذاب با محوریت شخصیتهایی چون هالک، اسپایدر من، ثور و… این پروژهی عظیم شامل مجموعهای از تم پارکهای معروف جهانی با تفریحاتی برای همهی سنین میشود. در بالای مقاله به چند دسته از تفریحاتی که باعث هیجان و بالا رفتن آندرنالین خود شما می شوند، اشاره داشتیم. در امتداد ساحل جمیرا هتل های 5 ستاره ی شیک فراوانی وجود دارد که به عنوان مثال می توان به چند تا از معروف ترین آنها مانند برج العرب و هتل جمیرا بیچ اشاره کرد که هر کدام، از مهمترین جاذبه های توریستی دبی هستند. یکی از بهترین سرگرمیها در مناطق شلوغ و شهرهای بزرگ تفریحی چند ساعته در پارک های آبی و استراحت دادن بدن در آب است. از گرمای دبی به پارک اسکی در پاساژ امارات پناه ببرید. در ساحل جمیرا دبی هر تفریحی که در آب ممکن باشد، مانند جت اسکی، کشتیرانی، اسکی روی آب و …

امواج بزرگ نیستند، اما اینجا هستند، و معمولا می توانید موج سواران دیگری را پیدا کنید که از آب لذت می برند. اینجا را میتوان عجیبترین باغ تمام دنیا نامید. با استفاده از تاکسی و یا اتوبوس می توانید به راحتی به ساحل جمیرا برسید، تقریبا تمام وسایق حمل و نقل عمومی در جمیرا دبی ایستگاه دارند. در حال حاضر سایت های متعددی در زمینه فروش پارچه فعالیت می کنند تا مشتریان ایرانی بتوانند به راحتی و بدون نیاز به حضور در کشور امارات اجناس مورد نیاز خود را خریداری کنند. طرح ها دارای سبکی متمایز هستند که نشان دهنده هنر باستانی هند و طراحی پارچه است. این منطقه دارای ویلاهای مسکونی و ساختمان ها کوتاه تر نسبت به خیابان شیخ زاید می باشد. این موزه یک لابی در بخش همکف دارد. نهر دبی، این شهر را به دو بخش دیره (Deira) در شمال و بور در جنوب تقسیم میکند. تصاویر رنگی و جذابی که در این موزه مشاهده خواهید کرد، همراه با مدلهایی که زنده به نظر میرسند و صدا و جلوههای ویژه، باعث میشوند تا تصویر جالبی از زندگی مردم قبل و بعد ازکشف نفت در ذهنتان مجسم کنید. برگزاری جشنواره ها و فستیوال های متنوع در ایام مختلف سال از جمله این ویژگی ها هست که افراد میتونن طلای مورد نظر خود رو با قیمتی بسیار پایین خریداری کنن.

این ساحل نمای بسیار عالی ای به برج العرب دارد که بسیاری از افراد را برای تماشای طلوع و غروب آفتاب به آپاین ساحل می کشاند همچنین عکاسی از این ساحل و هتل برج العرب در این ساحل طرفداران فراوانی دارد.این ساحل انتخاب بسیار مناسبی برای افرادی است که می خواهند با خانواده خود تفریحات پر از هیجان را تجربه نمایند. البته کودکان زیر 3 سال و افراد بالای 65 سال، بدون پرداخت هزینه و به صورت رایگان میتوانند وارد شوند. استخوانهای دم آن شکسته شده بودند که میتواند به دلیل درگیری در صدها سال پیش باشد. بااینحال بیش از 70 درصد استخوانهای دایناسور در هنگام اکتشاف سالم بودند و به قطعیت میتوان گفت که در سراسر دنیا هیچ نمایشگاهی وجود ندارد که دایناسوری با چنین خصوصیاتی را داشته باشد. گفتنی است که دمای این پیست تا منفی یک یا منفی دو درجه نگه داشته میشود، بنابراین اگر توانایی تحمل چنین هوایی را دارید به این پیست بروید. به علت هیجان و ترسی که چنین تجربهای به همراه دارد، برای افرادی که از اختلالات اضطرابی رنج میبرند یا ارتفاعات برای آنها مشکل است، توصیه نمیشود. من برای اینکه هم جواب سوال شما داده بشه هم مشکل دوستانی که در تعیین جای سفارت نسبت به ایستگاه خالد بن ولید مشکل داشتن توی نقشه هوایی گوگل هم ایستگاه خالد بن ولید هم بانک روبروی سفارت و هم خود سفارت رو با دایره مشخص کردم. مشکل تور را وارد کنید.