سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بررسی نحوه عملکرد جاروبرقی مرکزی و ویژگی های آن


احتمالاً حداقل یک بار اصطلاح جاروبرقی مرکزی را شنیده اید. جاروبرقی مرکزی یک وسیله صنعتی با قدرت مکش بالا است و در خانه های لوکس مورد استفاده قرار می گیرد. این جاروبرقی صنعتی اغلب در برج هایی با تعداد فضای نشیمن زیاد استفاده می شود. در این مقاله به بررسی مزایای استفاده از جاروبرقی مرکزی در ساختمان، معایب احتمالی می پردازیم.

احتمالاً حداقل یک بار اصطلاح جاروبرقی مرکزی را شنیده اید جاروبرقی مرکزی یک وسیله صنعتی با ارزش صنعتی بالا است و در آپارتمان های لوکس مورد استفاده قرار می گیرد. این جاروبرقی صنعتی در برج هایی با تعداد واحدهای مسکونی زیاد استفاده می شود. در این مقاله به بررسی مزایای استفاده از جاروبرقی مرکزی در ساختمان، مشکلاتی که ممکن است با آن مواجه شوید و هزینه نصب جاروبرقی مرکزی می پردازیم. اگر قصد خرید این جارو صنعتی را دارید یا می خواهید در مورد نحوه استفاده از آن بیشتر بدانید، حتما این مقاله را بخوانید.

جاروبرقی مرکزی چیست و چه کاربردی دارد؟

با پیشرفت تکنولوژی نظافت منزل بسیار ساده شده است و نیازی به داشتن جاروبرقی مخصوص در منزل نیست و برای نگهداری آن نیازی به اشغال فضایی نیست. جاروبرقی مرکزی دارای یک موتور بزرگ و قدرتمند در خارج از خانه مانند بالکن یا زیرزمین است. این دستگاه با موتور قدرتمند خود تمامی زباله ها را با فشار کمتری جمع آوری می کند. برای استفاده از جاروبرقی مرکزی در ساختمان باید پریزهای مجزا در تمام اتاق های خانه تعبیه شود تا بتوانید با نصب لوله خرطومی مجزا در خروجی خانه خود را تمیز کنید.

امکان نصب واشر مرکزی در سرتاسر منزل

مزایای جاروبرقی مرکزی؛ ساده ترین راه برای تمیز کردن خانه

همه دوست دارند یک فرآیند ساده تمیز کردن خانه را انجام دهند. حمل جاروبرقی از اتاقی به اتاق دیگر و همچنین جداکردن آن از پریز برق برای بسیاری از افراد کاری سخت و زمان بر است، اکنون با پیشرفت تکنولوژی فرآیند جاروکشی نیز آسان شده است. جاروبرقی مرکزی علاوه بر تسهیل نظافت منزل، مزایای دیگری نیز دارد. که در ادامه توضیح داده خواهد شد.

صدای کمتری تولید می کند؛ از خانه ای تمیز و آرام لذت ببرید

به گفته برخی افراد صدای زیاد جاروبرقی یکی از بزرگترین مشکلاتی است که در هنگام استفاده از جاروبرقی دارند. با توجه به اینکه موتور باید مکش قوی داشته باشد در حین کار صدای ناخوشایندی شنیده می شود که بسیاری از افراد حساس نمی توانند آن را تحمل کنند. یکی از مزایای جاروبرقی عمومی ساختمان این است که از آنجایی که موتور دستگاه از خانه دور است، در حین جارو کردن صدای بلندی نخواهید شنید.

فضای خالی مرکزی در ساختمان؛ از تمیز کردن بی صدا لذت ببرید

بهداشت بیشتر؛ گرد و غبار را بدون ایجاد حساسیت از خانه پاک کنید

متأسفانه هنگام نظافت با دستگاه های جاروبرقی معمولی، همیشه مقداری گرد و غبار در اطراف خانه پخش می شود. این مشکل می تواند باعث تنگی نفس در کودکان و سالمندان شود. یک خلاء مرکزی وجود دارد بنابراین تمام گرد و غباری که دستگاه جمع می‌کند به یک مخزن مرکزی خارج از خانه می‌رود. به این ترتیب این مدل از جاروبرقی های مدرن شانس پخش گرد و غبار در خانه را که با نوع خود متفاوت است، صفر خواهد بود.

زندگی طولانی؛ نیازی به مراجعه به تعمیرکار نیست

جاروبرقی های یونیورسال نوعی جاروبرقی بزرگ و صنعتی هستند که قطعات آن عمر بسیار بالایی دارند و به راحتی شکسته نمی شوند. این مشکل می تواند نیاز به تعمیر مکرر جاروبرقی را کاهش دهد تا بدون مشکل از آن استفاده شود.

بدون اینکه جارو مسدود شود، چیزی را از روی زمین بردارید

حتما در حین استفاده با مشکل گرفتگی شیلنگ جاروبرقی مواجه شده اید. اگر قصد دارید زباله های بزرگ و نسبتا بزرگ را با استفاده از جاروبرقی حذف کنید، این مشکل به وجود می آید. وجود جاروبرقی معمولی در منزل احتمال گرفتگی لوله مکش را کاهش می دهد. زیرا دهانه لوله بزرگتر از مدل های معمولی است.

نحوه کار لوله از موتور به خانه نیز به این صورت است که زباله ها، چه بزرگ و چه کوچک، بدون مانع به مخزن راه پیدا می کنند. این مشکل می تواند شانس موتور جاروبرقی شما را به دلیل فشار زیاد در قطعات بسیار کاهش دهد.

نصب جاروبرقی مرکزی در آپارتمان و امکان استفاده از دستگاه در بسیاری از واحدها.

جاروبرقی مرکزی اغلب در ساختمان های بلند و برج ها استفاده می شود. با توجه به عملکرد بالای موتور، می توان از آن در بسیاری از سنگدانه ها استفاده کرد. بنابراین تنها در صورتی می توان از جاروبرقی مرکزی استفاده کرد که یک پریز برق مجزا در هر واحد مسکونی تعبیه شده باشد و لوازم جاروبرقی مانند شلنگ و پاروهای جاروبرقی در نظر گرفته شود.

قدرت مکش بالای جاروبرقی مرکزی؛ می توان از آن در چندین واحد استفاده کرد. نماینده بوش

معایب جاروبرقی مرکزی چیست؟

هر دستگاه به همراه مزایایی که دارد، معمولاً با مشکلاتی نیز همراه است. علاوه بر مزایای ذکر شده برای جاروبرقی مرکزی، امکان استفاده از جاروبرقی مرکزی در چندین آپارتمان معایبی نیز به همراه دارد. شاید بزرگترین مشکل جاروبرقی مرکزی قدرت مکش بالای آن باشد. زیرا هر دستگاهی از شیلنگ عبور می کند و در صورت عدم استفاده صحیح از خط، احتمال گم شدن دستگاه وجود دارد. از طرفی استفاده همزمان از دستگاه می تواند باعث افزایش یا کاهش عملکرد جاروبرقی شود. در متن زیر به سایر معایب جاروبرقی مرکزی می پردازیم.

کاهش مکش؛ استفاده از دستگاه با چندین کاربر

جاروبرقی های عمومی و مرکزی مکش بهتری نسبت به مدل های استاندارد دارند. اما در برخی مدل ها ممکن است سطح مکش در قسمت های خاصی از خانه کاهش یابد. علت این مشکل، محل نادرست لوله جاروبرقی مرکزی در ساختمان است. همچنین در برخی از مدل‌های قدیمی جاروبرقی مرکزی، در صورت استفاده همزمان چند کاربر از دستگاه، مکش کاهش می‌یابد. بنابراین مونتاژ نادرست و استفاده همزمان چند نفر دو دلیل عدم مکش جاروبرقی است. البته این مشکل در مدل های جدید حل شده است. می تواند برای تعویض کیسه ها یا گرفتگی لوله ها برای افزایش قدرت مکش جاروبرقی مفید باشد. با شستشوی ماهی یکبار کیسه جاروبرقی به بهبود عملکرد دستگاه کمک کنید.

افزایش تعداد پریزهای دیواری؛ برهم زدن نظم معماری داخلی خانه

داشتن یک جاروبرقی عمومی باعث افزایش تعداد خروجی های روی دیوار می شود. البته خروجی جاروبرقی در پایین دیوار نصب می شود و با خروجی هم تراز نیست. با این حال، ظاهر پریزها را در سراسر خانه مختل می کند و وضعیت نامنظمی را ایجاد می کند.

قیمت وکیوم مرکزی هزینه لوله کشی برای خلاء مرکزی

جاروبرقی های مرکزی با توجه به متراژ خانه و قدرت موتور نصب می شوند. حداقل توان موتور جاروبرقی مرکزی 3000 وات و حداکثر توان 6000 می باشد.این جاروبرقی های صنعتی دارای مخزن زمینی با بدنه استیل و فیلترها و کیسه های مخصوص می باشند که کیفیت آنها در قیمت نهایی تاثیر گذار است. خدمات جاروبرقی بوش

قطعات و اندازه های لوله دود. عوامل موثر بر قیمت جاروبرقی مرکزی

تعمیر آنلاین؛ مرکز تخصصی تعمیر جاروبرقی

در این مقاله به این سوال که نظافتچی مرکزی چیست پاسخ دادیم و ویژگی های تمیز کننده مرکزی را بررسی کردیم. استفاده از این جاروبرقی صنعتی مزایای زیادی دارد که از مهمترین آنها می توان به راحتی نظافت منزل اشاره کرد. به همین دلیل بسیاری از افراد به کاستی های آن توجه نمی کنند. وبلاگ تعمیر آنلاین به تمام نکات نگهداری و تعمیر جاروبرقی می پردازد تا بتوانید با رعایت این نکات عمر دستگاه الکترونیکی خود را افزایش دهید. همچنین در صورت نیاز به خدمات تعمیر جاروبرقی مرکزی درخواست خود را از طریق فرم ثبت سفارش ارسال نمایید و یا با شماره 02145396 تماس حاصل فرمایید.متخصصین ما در کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت تا به مقصد برسید.