سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در این سریال پدر گواردیولا حضور دارد


سریال ابن گواردیولا به کارگردانی سعید نعمت الله و بازی مهران مدیری و هنجیم قاضیانی سریال جدید شبکه نمایش خانگی است. با ما همراه باشید تا با پیشینه بازیگران فیلم Son of Guardiola آشنا شوید.

پدر گواردیولا دومین کار کارگردانی سعید نعمت الله است. عنوان جذاب سریال، داستان سرایی پر سابقه سید نعمت الله و بازیگران محبوب و سرشناس این سریال جدید را در بین مخاطبان بسیار محبوب کرد.

بازیگران مشهور و محبوبی چون مهران مدیری، هنگامه قاضیانی، مهدی سلطانی، علیرضا خمسه، مرژان گلچین و مهران غفوریان در مجموعه پدر گواردیولا به ایفای نقش می پردازند. در ادامه اسامی تهیه کنندگان این سریال، خلاصه و بیوگرافی بازیگران و همچنین عکس های بازیگران سریال درباره پدر گواردیولا را به اشتراک می گذاریم.

بازیگران سریال پدر گواردیولا

پدر گواردیولا سریالی به نویسندگی نعمت الله و تهیه کنندگی محسن حدری در ژانر درام و اجتماعی است. در این سریال به غیر از بازیگرانی که نام بردیم، چهره هایی چون سارا کونیها، حمید فرخ نژاد، ستاره اسکندری، پریوش تجارتی، سیامک صفری، آرش عادل پرور، امیرمهدی ژول، نسیم ادبی، نرگس محمدی، علی اوجی حضور دارند. با بازی محمدرضا علیمردانی، امیریل آرزومند، فریبا نادری، مسعود شریف، محمدرضا هاشمی، سارا محمدی، داریوش سلیمی، آرشام شاد، سهیل قصیدی و النا حدری.

اولین قسمت از سریال پدر گواردیولا پنجشنبه 21 مرداد ساعت 20:00 از شبکه نمایش خانگی تماشاخون منتشر شد. بر همین اساس هر پنجشنبه قسمت جدیدی از این سریال خوش ساخت پخش می شود.

زمان داوران

عکس بازیگران سریال پدر گواردیولا

بازیگر سریال پدر گواردیولا

بیوگرافی سریال بازیکنان پدر گواردیولا را با هنگمه قاضیانی که متولد 9 اردیبهشت 1349 است آغاز می کنیم. وی فارغ التحصیل رشته اقتصاد انسانی و جغرافیا از دانشگاه آزاد اسلامی است. قاضیانی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته فلسفه غرب از دانشگاه سانفرانسیسکو است.

قاضیانی بازیگری را از سال 1379 با بازی سایه روشن و بعداً در تئاتر آغاز کرد. او برای اولین بار در نمایش مثل خون برای استیک، ساخته گروه تئاتر لیو روی صحنه ظاهر شد.

قاضیانی به غیر از بازیگری، کتاب «سرزمین مرد هندی، قانون مرد سفید» اثر ویلکامب واشبرن را نیز ترجمه کرده است. همچنین در آذرماه 1393 کنسرت زنانه را به عنوان خواننده در تالار وحدت اجرا کرد و قطعات فراموش نشدنی موسیقی ایرانی را با آهنگسازی رضا تاجبخش ارائه کرد.

بازی هنگامه قاضیانی در چنین فیلم های ساده و روزهای زندگی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن جشنواره فجر را برای او به ارمغان آورد.

هنگامه قاضیانی قبل از 20 سالگی ازدواج کرده بود و در 5 سالگی پسرش از همسرش جدا شد.

مهران مدیری

عکس بازیگران سریال پدر گواردیولا

مهران مدیری در 28 فروردین 1346 در تهران به دنیا آمد. او سه برادر بزرگتر به نام های محسن، مسعود و مهرداد دارد. او در شانزده سالگی با تئاتر آشنا شد اما فعالیت هنری خود را از سال 1368 با رادیو آغاز کرد.

مدیر به مدت شش سال گوینده برنامه شب داستان رادیو بود. در 26 سالگی اولین برنامه کمدی نوروزی خود را با داریوش کاردان انجام داد.

مدیری تا سال 1372 با نمایش های زیادی مانند شوخی، تلگراف، آرسنال، پانسیون، سیمرغ، هملت و کیسه بوکس روی صحنه رفت. در 26 سالگی به عنوان بازیگر در برنامه رادیویی قصعه الشب ظاهر شد.

مهران مدیری در سال 1372 با سریال طنز ساعت هوش به شهرت رسید. در آن سال ها سریال های کارگردانی مانند شبای برره، مرد هزار سهره، کافه ترچ، منین ویلیام، در مرگش و هیولا از بهترین و پربیننده ترین سریال های طنز ایرانی بودند.

مهران مدیری تاکنون 10 بار برنده جایزه حافظ شده است. همچنین در سال 1385 برای بازی در فیلم خیابان نهمی چا پای هسا میداس نامزد سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شد.

مجله نیوزویک در مقاله ای مهران مدیری را بیستمین مرد قدرتمند ایران در سال 2009 معرفی کرد.مهران مدیری سال هاست ازدواج کرده و دارای دو فرزند به نام های شهرزاد و فرهاد است.

آرش آدال پرور

بیوگرافی شخصیت های سریال پدر گواردیولا

بازیگران سریال عکس پدر گواردیولا

آرش عادل پرور یکی از بازیکنان تیم پدر گواردیولا است که پیش از این با نام هاواننده شناخته می شد. 31 مرداد 1369 در تهران به دنیا آمد. عادل پور تئوری، هارمونی، ساز و ارکستراسیون موسیقی را زیر نظر اساتیدی چون اسماعیل زاده، محسن الهامیان و دکتر دکتر فرا گرفت. ایمان فرهودی.

آرش عادل پور در زمینه بافت شناسی موسیقی شرق و غرب تحقیقات زیادی انجام داده است. او و برادرش مسیح در سال 1382 فعالیت خود را به طور جداگانه با نوشتن ترانه، خوانندگی و آهنگسازی آغاز کردند. اما به صورت حرفه ای و گروهی از سال 2019 چندین فعالیت مشترک را آغاز کرده اند.

اولین کنسرت آرش و مسیح در 26 اسفند 1394 در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار شد.

مهدی سلطانی

بیوگرافی پدر گواردیولا

مهدی سلطانی در تاریخ 1/6/1350 در شیراز به دنیا آمد. او لیسانس بازیگری را از دانشگاه تهران، فوق لیسانس رهبری را از دانشگاه هنر و دکترای نمایشنامه را از دانشگاه آوینیون فرانسه گرفت و هم اکنون استاد و مدرس دانشگاه تهران است.

سلطانی بازیگری را با اجرای نمایش «چند وو چون به چه دلیریوم» در تئاتر آغاز کرد و برای اولین بار در سریال «نوروز 73» به کارگردانی حسین فردا جلوی دوربین رفت. یک سال بعد با بازی در فیلم کارآگاه به صورت حرفه ای وارد سینما شد.

سلطانی در 39 سالگی با بازی در سریال «در مسیر زاینده رود» به کارگردانی حسن فتحی به شهرت رسید. ایشان با بازی درخشان خود در نقش «جمیل میان قافی» در سریال «دوار» به شهرت رسید.

مهدی سلطانی 29 ساله بود و با همسرش که خانه دار است ازدواج کرد و حاصل زندگی مشترکشان یک دختر به نام روجا است که در سال 1391 به دنیا آمد.

دور حاشیه

مرجانه هولچین در 11 اسفند 1347 در تهران به دنیا آمد. پدرش آذری و مادرش راکی ??نام دارد. او فارغ التحصیل رشته موسیقی تئاتر در هنرستان موسیقی و فیلم است که در کالج سوره رهبری می کند. با حمایت خواهرش مانیا، بازیگر، بازیگری را در تئاتر آغاز کرد و بعداً وارد تلویزیون و سینما شد.

مرجانه گلچین حدود 10 سال در انگلستان زندگی کرد و پس از بازگشت به آن کشور با بازی در سریال شریف به دنیای بازیگری بازگشت. راه در رو، خوش نشان، دارا و ندار، شمس العماره، بوتیمار، زوج یا فرد، آرماندو، جشنواره شب، نفس داغ، دزد و پلیس، نقطه خط و سه دانگ، سه دانگ تنها تعدادی از آثار هستند. آثار هنری مرجانه گلچین.

سال ها پیش ماریان گلچین با تهیه کننده و کارگردان کریم آتشی ازدواج کرد اما پس از مدتی از هم جدا شدند.

مهران غفوریان

بیوگرافی بازیگران سریال پدر گواردیولا

در ادامه با بیوگرافی بازیگران سریال پدر گواردیولا ساخته مهران غفوریان می پردازیم. مهران غفوریان در سومین روز از شهریور ماه سال 1353 در تهران به دنیا آمد. این بازیگر، کمدین و کارگردان معروف، دانشجوی رشته نقاشی است.

اولین کار غفوریان سریال طنز «بخند دوشنبه» به کارگردانی مسعود رشیدی بود. او در سال 1380 با کارگردانی سریال زیر آسمان شهر به شهرت رسید.

از آثار او می‌توان به فیلم‌هایی چون لیسانسه 40، شیر و عسل، داش آکل و مام اله‌های سهمه و سریال‌هایی چون در مرگش، قورباغه، نیسان بلو، شوخی کاردم، خاتون، نوبت لیلی و ذاب کاری اشاره کرد. : دوباره بفروش.

فریبا نادری

عکسی از سریال بازیگران پدر گواردیولا

فریبا نادری در 3 فروردین 1363 در تهران به دنیا آمد. او فارغ التحصیل رشته چاپ است و در 19 سالگی با بازی در سریال مروارید سرح مسعود رسام وارد بازیگری شد.

فریبا نادری در سال 1385 با مسعود رسام که 27 سال از او بزرگتر بود ازدواج کرد. اما در سال 2008 مسعود رسام بر اثر سرطان درگذشت. نادری پس از درگذشت زنده‌رسام در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: او هرگز با بازیگران تلویزیون و سینما ازدواج نمی‌کند.

از آثار موجود در کارنامه هنری فریب نادری می توان به بزرگ مرد کوچک، معاون وزیر، سالهای مشروطه، فاکتور هشت، زد فراموش شده، آسمان همیشه ابری نیست، چک برگشتی، ستایش 2، سرنوشت، خائن، منینگن خوب اشاره کرد. با زندگی و لامبورگینی

فریبا ندری 8 سال پس از درگذشت مسعود رسام برای دومین بار با مهرداد طباطبایی فعال حوزه مواد غذایی و لبنیات ازدواج کرد و دخترشان یارا یک سال پس از ازدواج به دنیا آمد. نادری در سال 1996 رستورانی به نام دیلی جین تاسیس کرد.

حمید فرخ نژاد

بیوگرافی پدر گواردیولا از بازیکنان سریال

حمید فرخ نژاد در 7 فروردین 1348 در آبادان به دنیا آمد. او دارای مدرک لیسانس تئاتر از دانشگاه تهران است. فرخ نژاد فعالیت هنری خود را از دوران دانشجویی با فیلم کوتاه آغاز کرد. در سال 1369 در فیلم کوچه های عشق بازی کرد. در سال 1376 بازی پررنگ او در فیلم عروس آتش باعث شهرت او شد.

فیلم های «هایپست»، «رنگ ارغوانی»، «گشت 2»، «خوب بد جلف»، «غربنسوری»، «بازگشت»، «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» و «زندگی مشترک آقای» محمودی و بانو» بهترین آثاری است که در کارنامه هنری او به چشم می خورد.

از جوایز و افتخارات هنری حمید فرخ نژاد می توان به جایزه بهترین بازیگر مرد یازدهمین دوره جشنواره فیلم حفاظت مقدس برای بازی در فیلم های دموکراسی در روز و رویداد شب، بهترین بازیگر مرد جشنواره بین المللی فیلم مسکو برای بازی در این فیلم اشاره کرد. طبل بزرگ زیر پای چپ و دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم استرداد انتخاب شد.

حمید فرخ نژاد در دوران دانشگاه با فروزان جلیلی فر طراح مد آشنا شد و با او ازدواج کرد. آنها یک پسر به نام فرید دارند.

نرو سارا

بازیگر سریال پدر گواردیولا

عکس بازیکنان سری گواردیولا

سارا هنیکا در 31 اسفند 1353 در تهران به دنیا آمد. او یک خواهر و سه برادر دارد و سومین فرزند خانواده اش است. وی فارغ التحصیل رشته گرافیک، دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است.

خوئینی ها در سال 1369 با حضور در فیلم ویدئویی «صبح خونین» ساخته فرامرز بصری وارد عرصه بازیگری شد. او در سال 1370 با فیلم گلوله‌ها به کارگردانی ناصر مهدی پور وارد سینما شد و سپس در فیلم تلویزیونی طالع عشق نقش حلیمه پرستار پیامبر اسلام را بازی کرد. او در سه فیلمی که با چنگیز وثوقی، همسر اولش بازی کرد، از نام سارا وثوقی استفاده کرد.

سارا خونه برای بازی در سریال «معصوم الگشدا» به کارگردانی داود میرباقری (نقش حمیرا) به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره تلویزیونی در سال های 1392 و 1393 برنده شد.

اولین ازدواج سارا خوئینی ها با چنگیز وثوقی که در نوجوانی در سن 15 سالگی به پایان رسید، پس از کمتر از دو سال به جدایی ختم شد. پس از چند سال با یوسف مرادیان ازدواج کرد. اما این بار ازدواج آنها زیاد دوام نیاورد و به طلاق ختم شد. غنچه وثقی و شایان مرادیان فرزندان ازدواج اول و دوم او هستند.

من باید بیام

بیوگرافی بازیگر سریال پدر گواردیولا

یکی دیگر از بازیگران، پدر گواردیولا، علی اوجی، متولد 17 اسفند 1362 در شیراز است. او فارغ التحصیل رشته کارگردانی است. اما او بیش از هر چیز در عرصه تولید کار می کند. اوجی تهیه کننده بسیاری از آلبوم های خوانندگان محبوب و مشهور از جمله آثار رضا یزدانی است. او با بازی در سریال پژمان وارد عرصه بازیگری شد.

علی اوجی با دعوت از مهران مدیری برای بازی در نقش جوخی کاراد استعداد خود را نشان داد. سپس به زیباترین قسمت از مجموعه پلی لیست مهران مدیری تبدیل شد. او همچنین در یک نمایش کمدی به کارگردانی رامبد جوان به عنوان استندآپ کمدین بازی کرد.

علی اوجی در سال 1395 با نرگس محمدی ازدواج کرد.

تور امیرمهدی

بیوگرافی بازیگران سریال ال پاره د گواردیولا

بیوگرافی بازیگران سریال پدر گواردیولا

امیرمهدی دارای مدرک کاردانی مهندسی عمران از دانشگاه آزاد جول است. او کار روزنامه نگاری را از سال 1380 آغاز کرد و با نویسندگی در مجله «چالچراغ» به فعالیت خود ادامه داد.

یادداشت های ژول با عنوان فرزند فهیم یکی از مشهورترین ستون های هفته نامه چلچراغ بود. او در یادداشت های فهیم فوتبال و جام جهانی را از منظر کودکی توصیف کرد.

پس از فهیم، امیرمهدی جوهل به طنزهای اجتماعی روی آورد و سپس به نویسندگی برای سینما و تلویزیون رفت. او یکی از نویسندگان مجموعه های طنز مهران مدیری بود. جوهل در سال 2014 با شرکت در نمایش هندوانه به شهرت رسید. او به مرحله نهایی مسابقه بهترین لبخند راه یافت و با مهران غفوریان به مقام اول دست یافت.

امیرمهدی جوهله سالهاست که ازدواج کرده و یک دختر به نام گندم دارد. این نویسنده بازیگر معروفی است که از بیماری ام اس رنج می برد. در یکی از قسمت های خنده دار، او ام اس را مسخره کرد و تجربه خود را از مبارزه با این بیماری به اشتراک گذاشت.

بیماری محمدرضا

تصویری از بازیگران سریال پدر گواردیولا

محمدرضا علیمردانی در 20 خرداد 1355 در تنکابن به دنیا آمد. او چهار خواهر و یک برادر دارد. او دارای مدرک لیسانس تئاتر، نمایش و نمایش است و بیش از 40 اثر تجسمی را در کارنامه هنری خود دارد.

نوروز 76، آشتیکنان، رز گوران، توان، گل یا پوچ، معمور بردق و پایتخت از جمله آثاری هستند که وی در آنها ایفای نقش کرده است.

علیمردانی صداپیشه چند انیمه پرطرفدار بود. او همچنین سال ها راوی محبوب انیمیشن بود. حاضر).

علیرضا خمسه

تصویر پدر گواردیولا با بازیگران سریال

بیوگرافی بازیگران سریال پدر گواردیولا را با علیرز هامسه به پایان می بریم. حمسه در 9 بهمن 1331 در تهران به دنیا آمد. فارغ التحصیل رشته روانشناسی از دانشگاه شهید بهشتی. او در سال 1357 برای گذراندن دوره های پانتومیم، حرکات بدنی و بازیگری به فرانسه رفت و این مهارت ها را در مدرسه ون سین، آتلیه آگوستابوال و دانشگاه آتلیه سیته پاریس آموخت.

علیرضا خمسه اولین بار در سال 1360 در فیلم «مرگ یزدگرد» به عنوان بازیگر جلوی دوربین سینما رفت و سپس در برنامه های تلویزیونی مانند «نوروزنامه»، «هوشی و مشی»، «برزید و بهدید» حضور یافت. «تمرکز» و «نگاه» ثالثاً خنده دار بازی می کند.

خمسه یکی از پرکارترین و موفق ترین بازیگران تلویزیون و سینما است. چوب خط، زمین گرم، زندگی دوباره، دورهمی، بیمار معمولی، پایتخت، شهر گربه ها، برخورد با جادوگر، اختلافات در عروسی، جن ها، نیکان و بیبی غل، از تهران تا بهشت، جراحی مهدکودک و درود بر فرشتگان. فعالیت هنری علیرضا خمسه در تلویزیون است.

خلاصه ای از سریال پدر گواردیولا

پس از شرح مختصری از بیوگرافی بازیگر سریال پدر گواردیولا به سراغ خلاصه داستان او می رویم. پدر گواردیولا داستان خانواده ای را به تصویر می کشد که رابطه آنها به طور تصادفی تغییر می کند و سرنوشت مسیرهای متفاوتی را برای آنها رقم می زند.

در خلاصه داستان گواردیولا آمده است: "زندگی به خاطرات نیاز ندارد، بلکه به شکوه نیاز دارد." با این حال، از آنجایی که گواردیولا به مات الله در سید داده است، «گواردیولا خانواده اش را به درون خودش برمی گرداند، زیرا آنها افراد کوچکی هستند. او قبلا یک فوتبالیست بود و در زندگی اش اشتباهاتی داشت. «داستان من همیشه روشن است و همه چیز در خانواده رشد می کند و من نگران تکرار آن نیستم.

یکی دیگر از عوامل تولید سریال پدر گواردیولا

مدیر پروژه و سرمایه گذار: محسن حیدری

مدیر فیلمبرداری: سید براتی

مدیر و سرپرست تیم برنامه ریزی: داود باقری

مدیر تولید: مصطفی سلطانی

طراح صحنه: حسین کرمی

طراح صحنه و لباس: آزاده قوام

موسیقی متن: مسام کیمارتی

تدوین: عماد خدابخش

گریم: کامران خیل

آهنگساز: افشین عزیزی

صدا: امیرحسین شریفی

جلوه های کامپیوتری: کامیر شفیع

تاثیر میدانی: حمید رسولیان

مدیر بدلکاری: امیرحسین خنجری

دستیار مدیریت Eerste: افشین عمران

منشی صحنه: رضا بقایی

برنامه نویس: علی مرزبان

اوقات فراغت: سالار عقیلی، آرش عادل پرور

لینک مقاله: https://tmk.ir/series/102026