سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مشاور کنکور



نوجوانان دوره های دو ساله را قبل از کنکور سراسری می گذرانند و مشاوره رایگان و پولی برای کنکور می گیرند تا فرصت را از دست ندهند و یک سال از برنامه ها و اهداف من عقب نمانند. البته نمی دانم چرا از کودکی به ما می آموزند که برای رسیدن به هر چیزی مثل این کنکورها باید سخت تلاش کنیم. و در این زمینه پیشرفت کنیم.؟!

اما سلام، منظورم این است که شروع مطالعه بر اساس یک برنامه منظم و با کمک مشاوره، بسیار خوب است که می توانید از اضطراب و نگرانی زمان قبل و بعد از امتحان خلاص شوید. حال اگر نگران امتحانات هستید و هنوز نمی دانید چه کار کنید، این مقاله را بخوانید.



مشاوره تحصیلی چه و چه زمانی انجام می شود؟

مشاوره تحصیلی یک فرآیند آموزش و یادگیری مستمر است که از طریق آن دانشجویان می توانند از کمک و مشاوره تخصصی برای دستیابی به تعالی در تمامی تحصیلات خود بهره مند شوند.در این دوره ها دانشجو و مشاور نقش مساوی دارند. اما مسئولیت اولیه بر عهده دانش آموز است که باید نیازهای تحصیلی خود را برآورده کند و مشکلات را با کمک مشاور حل کند.

هر دانش آموزی در هر مقطعی از زندگی خود ممکن است با مشکلاتی مواجه شود که نیاز به مشاوره تحصیلی دارد. این مشکلات می تواند در مقطع ابتدایی، قبل از کنکور، بعد از انتخاب حرفه، معلم خصوصی یا هنگام انتخاب شغل باشد. پس از اتمام و ...

مشاوره تحصیلی شامل مشاوره فردی و مشاوره گروهی است، در مشاوره گروهی اکثر دانش آموزان در مورد موضوعات مشترک بحث می کنند، اما در مشاوره فردی، مشاوره در موضوعاتی انجام می شود که درک آن برای دانش آموز دشوار است.

 

آیا مشاوره مدرسه ضروری است؟

بسیاری از دانشجویان این سوال را دارند که آیا مشاوره تحصیلی ضروری است یا خیر. آیا مشاوره برای کنکور ضروری است؟

داشتن یک مشاور تحصیلی 100% خوب ما را سریعتر و بهتر به راه می اندازد. مشاوره تحصیلی به شما در انتخاب هدف آموزشی کمک می کند. البته این مسیر با توجه به علایق و مهارت های شما مشخص خواهد شد. سپس ادامه تحصیل دهید. در زمینه انتخاب شما، یک مربی به شما کمک می کند تا در مسیر دستیابی به اشتیاق خود حرکت کنید. در کدام کلاس ها شرکت کنیم این وظیفه یک مشاور تحصیلی خوب است که اطمینان حاصل کند که وقت و پول خود را هدر نمی دهید. آنها همچنین اطلاعاتی را که برای یافتن شغلی مطابق با علایق شما نیاز دارید را ارائه می دهند.

تصور کنید اگر رشته و شغلی را بدون مشاوره انتخاب کنید، به دلیل اشتباهات، تصمیمات عاطفی، از هم پاشیدگی خانواده و خیلی چیزهای دیگر می توانید اشتباه انتخاب کنید، نباید هزینه زیادی بکنیم، نه گران، بلکه کمتر. بزرگنمایی؛ افزایش دادن.

بنابراین برای همه کسانی که فکر می کنند مراجعه به مشاور دردی را دوا نمی کند، باید بگوییم که مشاوره تحصیلی نه تنها چشمان شما را به موقعیت ها باز می کند، بلکه به شما این فرصت را می دهد که با فردی که می داند و کمک می کند باشید. سراغ رشته و شغلی بروید که به آن استعداد و علاقه دارید.

بسیاری از مراجعان ما اذعان دارند که پس از مشاوره تحصیلی، وزنه سنگینی از روی دوش آنها برداشته شده است زیرا با کمک مشاور تصمیمی گرفتند که بهترین گزینه برای آن فرد بود و قطعاً نتیجه خوبی هم داشت.

مشکل بعدی دانش آموزان این است که به استاد راهنما چه باید گفت.

قبل از ملاقات با مشاور تحصیلی باید به مشکلات و مسائلی که در تحصیل با آن مواجه خواهید شد فکر کنید. سوالات خود را یادداشت کنید تا فراموش نکنید.

بازیابی کلیه مدارک مربوط به ریز نمرات، نتایج آزمون و غیره.

در مورد مسائلی که شما را آزار می دهد و اجازه مطالعه مداوم و اصولی را به شما نمی دهد صحبت کنید.

خجالتی نباشید و سوالی بپرسید.

هر چیزی که مشاور می گوید را یادداشت کنید تا در صورت لزوم بتوانید دوباره به آن گوش دهید.



مهمترین کاری که در مشاوره کنکور انجام می شود چیست؟

شاید هنوز گیج هستید که آیا برای مشاوره مراجعه کنید یا نه؟ شاید با خود می گویید من خودم می توانم از پس درس و کنکور بر بیایم. چه چیزی به ما یاد می دهند؟ مشاور تحصیلی کنکور با دانش آموز ارتباط نزدیک دارد و بر تمامی فعالیت های وی نظارت دارد. آنها به طور منظم پیشرفت دانش آموزان خود را زیر نظر دارند.

بسیاری از دانش آموزان برای تعیین اهداف تحصیلی خود به کمک نیاز دارند، بنابراین یک مشاور دانش و تجربه لازم را در اختیار فرد قرار می دهد و آنها را در مسیر درست راهنمایی می کند. مهم‌ترین تصمیم زندگی، یک مشاور با یافتن چیزهایی که به آنها علاقه دارد و راهنمایی او در مسیر درست به او کمک می‌کند.



در مشاوره تحصیلی قبل از کنکور چه مهارت هایی آموزش داده می شود؟

محققان NLP با بررسی الگوهای فکری و رفتاری افراد موفق راز موفقیت خود را می آموزند و با آموزش این الگوها به افراد دیگر می توانند در یک زمینه خاص به موفقیت دست یابند و در نتیجه نتایج بهتری کسب کنند. کسب کردن. دانش‌آموزان باید روی باورها و مهارت‌های ذهنی خود کار کنند، خوشبختانه در جلسات مشاوره تحصیلی، دانش‌آموزان روی این نوع مهارت‌ها کار می‌کنند و یاد می‌گیرند که ذهنیت مثبتی برای فرآیند یادگیری دقیق ایجاد کنند. اینوبرای خودتون آسون کنید. برخی از این مهارت ها شامل موارد زیر است.

 

به خود ایمان داشته باشید - توانایی ها و اهداف خود را بیابید و برای رسیدن به اهداف خود به آنها ایمان داشته باشید.

خودتان را با دیگران مقایسه نکنید - مهمترین چیز این است که بهترین کار را انجام دهید و از آینده خود دست نکشید، پس برای خود ارزش قائل شوید و از مقایسه دست بردارید.

اجازه ندهید افکار منفی شما را شکست دهند - وقتی افکار منفی بارها و بارها تکرار می شوند به باور تبدیل می شوند و ایمان همان اتفاقاتی را وارد زندگی ما می کند که تصور می کردیم. همچنین بسیاری از این افکار منفی اساساً اشتباه هستند و فقط باعث می شوند احساس بهتری داشته باشید

به یاد داشته باشید که هر چه باشد، زندگی ادامه دارد - ممکن است پذیرفته نشوید، ممکن است احساس ناامیدی کنید، اما باید فکر کنید که تمام تلاش خود را کردید و ممکن است راه بهتری در آینده وجود داشته باشد. اونجا برنده میشی

 

مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان چیست؟

اگر بخواهیم انصاف داشته باشیم در این دنیا هیچ چیز مجانی داده نمی شود، برای همه خدماتی که می خواهیم باید بهایی بدهیم، البته این قیمت همیشه پول نیست، او مدعی شد که این به نفعش بوده است.

بسیاری از مراکزی که به صورت تلفنی مشاوره تحصیلی رایگان ارائه می کنند برای هر دقیقه مکالمه تقریباً 3-4 هزار تومان از شما دریافت می کنند و با حساب دیجیتال اگر مکالمه شما با مشاور حداقل 20 دقیقه طول بکشد مبلغ 60 هزار تومان می شود. قبض تلفن ثابت شما اضافه خواهد شد. ناگفته نماند که این مشاور صرفاً رشته و قوانین و مقررات ثبت نام کنکور را به اطلاع شما می رساند و سابقه مشاور تحصیلی گذرانده دروس دانشگاهی و تجربی را ندارد. .

پس چه بهتر از اینکه با استفاده از مراکز مشاوره تحصیلی و متخصصین این حوزه از خدمات مشاوره تلفنی بهره مند شوید و اکثر مشکلات تحصیلی خود را برطرف کنید.



مشاوره تحصیلی آنلاین چگونه است؟

مشاوره آنلاین تفاوت چندانی با مشاوره حضوری ندارد. این نوع مشاوره برای دانش آموزانی که به دلیل تحصیل و مشغله کاری یا کاری وقت کافی برای مراجعه به مرکز مشاوره ندارند یا کسانی که دوست دارند مناسب است. آنها باید یاد بگیرند که چه چیزی را در ترافیک تلف می کنند و از بقیه زمان برای دریافت مشاوره مطالعه آنلاین استفاده کنند.

این مشاوره از طریق شبکه های اجتماعی و به صورت تلفنی یا ویدیویی انجام می شود و مشاور تحصیلی تمامی نکاتی را که دانش آموز باید بداند و هر کمک و مشاوره ای که در این فرآیند نیاز دارد را ارائه می دهد.

 

در خصوص مشاوره تحصیلی

بسیاری از دانشجویان قبل از رفتن به مشاوره می خواهند همه چیز را در مورد مشاوره تحصیلی بدانند.

چند وقت یکبار مشاوره تحصیلی دارید؟ مشاوره تحصیلی چطور؟ هزینه مشاوره تحصیلی چقدر است؟ آیا باید کل مبلغ را از قبل پرداخت کنم؟ مشاوره تحصیلی چقدر در بهبود وضعیت من موثر است آیا مشاوره باعث افزایش علاقه من به مطالعه می شود؟ آیا تضمینی برای موفقیت من و صدها سوال دیگر وجود دارد؟

مشاوره تحصیلی صرف نظر از اینکه در چه سطحی هستید به شما کمک می کند روند تحصیل را آسان کنید و به شما کمک می کند تا تصمیمات هوشمندانه و آگاهانه تری در مورد انتخاب رشته و شغل آینده بگیرید. مشاوران ما به شما رهنمودها و پیشنهادهایی می دهند، اما شما هستید که باید به آنها عمل کنید شما نقش اصلی را بر عهده می گیرید و مشاور به عنوان یک راهنمای مفید در کنار شما می ایستد

ادامه مطلب: https://pourdastmalchi.net/