سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی بهترین هتل های دبی

دبی شهری در امارات متحده عربی است که به عروس خاورمیانه معروف است. این شهر در پنجاه سال اخیر دستخوش تغییرات و تحولات زیادی شده است که به همین دلیل سالانه میلیون ها گردشگر از نقاط مختلف جهان از اینجا دیدن می کنند. در شهر دبی، سازه‌های منحصربه‌فردی مانند برج خلیفه، سواحل زیبا و صحراهای ناب وجود دارد که در هیچ کجای دنیا شبیه به آن‌ها نیست. قبل از سفر به دبی باید با چند قانون مهم آشنا شوید که در ادامه به تفصیل توضیح داده شده است.


آب و هوای دبی در فصول مختلف

یکی از مهم ترین نکاتی که قبل از سفر به دبی باید به آن توجه کرد، آب و هوای شهر است. دبی در سمت پایین خط استوا قرار دارد و در طول سال بارندگی کمی دارد. بنابراین، این کشور دارای آب و هوای گرم و خشک است و رطوبت زیاد هوا می تواند او را دائماً عرق کند، بنابراین این نوع آب و هوا می تواند افرادی را که در یک مکان آرام در کوهستان زندگی می کنند آزار دهد. بین بهار و تابستان هوا گرم است و میانگین دمای آن به 48 درجه سانتیگراد می رسد و گرما غیر قابل تحمل است.

بهترین زمان سفر به دبی از نوامبر تا فوریه (آبان تا پایان فوریه) است. دمای هوا در این زمان بین 20 تا 27 درجه سانتیگراد است و می توانید در سواحل زیبای دبی شنا کنید یا از سفرهای هیجان انگیز در کویر لذت ببرید.


مدت زمان پرواز تهران به دبی چقدر است؟

زمان پرواز یکی از نکات مهمی است که قبل از سفر به دبی باید به آن توجه کرد. برای سفر به دبی می توانید از پروازهای مستقیم تهران به دبی استفاده کنید که 2 ساعت و 20 دقیقه طول می کشد.


معرفی بهترین هتل های دبی

هتل های زیادی در دبی وجود دارد و قبل از سفر به این شهر باید مناسب ترین هتل را رزرو کنید. در شهر دبی استانداردترین هتل های دنیا وجود دارد که در ادامه معروف ترین و مجلل ترین آن ها معرفی شده است.


هتل برج های جمیرا امارات

هتل جمیرا یکی از هتل های 5 ستاره دبی است. این هتل دارای 400 اتاق و امکاناتی مانند ماهواره، صرافی، باشگاه ورزشی، بهترین رستوران با غذاهای متنوع از کشورهای مختلف می باشد. علاوه بر این، هتل جمیرا خدمات رایگانی را برای مسافران در مراکز خرید، مراکز شهر و ... ارائه کرده است.


اندرزو: امارات، جاده شیخ زاید، برج های امارات

هتل رافلز

هتل لاکچری رافلز یکی از هتل های پنج ستاره دبی با 252 اتاق است. مرکز خرید وافی دبی در نزدیکی هتل قرار دارد. همچنین فاصله این هتل تا فرودگاه حدود 15 دقیقه می باشد. این هتل رافلز امکاناتی مانند سونا، جکوزی، استخر روباز، منوی رژیم غذایی ویژه، نگهداری از کودکان، سرویس اتاق VIP را برای مسافران ارائه می دهد.

آدرس: بر دبی، خیابان شیخ رشید، مرکز خرید وافی



هتل تاج دبی

یکی از بهترین هتل های پنج ستاره دبی، هتل تاج است که در قلب دیره واقع شده است. این هتل دارای 296 اتاق با چشم‌انداز عالی از شهر است. هتل تاج دارای چندین رستوران است که غذاهای بین‌المللی و بین‌المللی هندی، بریتانیایی، مدیترانه‌ای، آسیایی و عربی سرو می‌کنند.

آدرس: دبی، مرکز شهر برج خلیفه



هتل برج العرب جمیرا

برج العرب جمیرا این هتل 7 ستاره منظره ای باشکوه از خلیج فارس دارد. در این هتل 202 اتاق در 27 طبقه وجود دارد و امکاناتی مانند 9 رستوران با غذاهای بین المللی در اختیار میهمانان قرار دارد.

آدرس: جاده جمیرا، دبی، امارات متحده عربی



هتل پارک حیات دبی

هتل پارک حیات یک هتل 5 ستاره با 225 اتاق در دبی واقع شده است. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 2 کیلومتر است. از این هتل تا دبی مال 15 دقیقه و برج خلیفه یا ساحل دبی 30 دقیقه رانندگی می کنید. این هتل امکانات زیادی برای مسافران دارد.

آدرس: دبی، قایق سواری و باشگاه گلف



هتل مینا سالم

هتل مینا السلام یک هتل 5 ستاره در شهر دبی است که دارای 292 اتاق می باشد. این هتل به قدری چشم اندازهای زیبایی از دریا و خلیج دارد که دیدن آب در شهر کویری دبی از این منظر تضاد جالب و خاصی را برای بازدیدکنندگان ایجاد می کند. در این هتل اتاق هایی برای افراد معلول و سالمندان وجود دارد.

آدرس: جمیرا جاده، دبی، امارات متحده عربی



نتیجه

در این کتاب سعی شده است تا قبل از سفر به دبی نکات مهمی گفته شود تا مسافران محترم سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند. اگر می خواهید در مدت اقامت خود در دبی خودرو اجاره کنید، شرکت خوشنام و معتبر سعادت رنت برای این منظور بسیار مناسب است. اجاره خودرو در دبی باعث صرفه جویی در هزینه و زمان شما می شود