سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید دیزل ژنراتور از دیزل ژنراتور کاشانی

موتور دیزل کاربردهای زیادی دارد. این روزها با افزایش قیمت نفت به دلیل افزایش بهره و کاهش عرضه، باید روغن هوشمند را برای حل مشکلات خود انتخاب کنید. به لطف نوآوری های رودولف دیزل، موتورهای دیزلی و موتورهای دیزلی بسیار کارآمد و مؤثر شده اند.

 

تاریخچه دیزل ژنراتورها

• اولین دینام الکتریکی توسط مایکل فارادی در سال 1831 ساخته شد که ولتاژ DC کمی تولید می کرد. "دیسک فارادی"

• در سال 1882 یک برقکار انگلیسی به نام J. A. H. Gordon یک مولد بزرگ جریان متناوب دو فاز ساخت.

• موتور دیزل توسط رودولف دیزل در سال 1890 ساخته شد

• 17 فوریه 1897 اولین آزمایش موفقیت آمیز با راندمان 26.2% (موتور بخار 6% و بنزین 12%) بود.

• 70000 دیزل ژنراتور در حال استفاده در پایان سال 1912

 

پیشرفت در تاریخچه دیزل ژنراتورها

از آنجایی که تولید و بهره برداری از دیزل ژنراتور ثابت بود، بهبود این اختراع ضروری بود. هدف از این توسعه بهبود بهره وری سوخت و کاهش انتشار گازهای مضر از ژنراتورهای دیزلی بود. دستاوردهای دیزل ژنراتور در طول تاریخ عبارتند از:

انتقال بهتر سوخت از باک به شیر دیزل ژنراتور

گوگرد زدایی از سوخت باعث گرفتگی و کاهش عملکرد می شود

کنترل های آنالوگ و دیجیتال برای بهینه سازی و بهبود عملکرد دیزل ژنراتور

گردش مجدد گازهای خروجی (EGR) و کاهش کاتالیزوری انتخابی (SCR) انتشار گازهای گلخانه ای را کاهش می دهد.

تعمیر و نگهداری دیزل ژنراتور

برنامه تعمیر و نگهداری دیزل ژنراتور بر اساس سازنده به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه متفاوت است

 

درمان عادی

تعویض روغن و فیلتر

شرایط خنک کننده

سیستم سوخت

فیلتر سوخت و سوخت

تست باتری

ولتاژ، تمیزی ترمینال، وزن مخصوص، سطح الکترولیت

تعمیرات کلی دیزل ژنراتور

تست تحت بار (بیش از 33?) هر 30 روز یا هر ماه

تمیز کردن دیزل ژنراتور

سیستم دانلود

واشر و مهر و موم را از نظر نشتی بررسی کنید.

 

موتور دیزل ژنراتور

دیزل ارزشش را دارد. این مقدار نسبتاً بالاتر از بنزین است، اما گازوئیل چگالی بحرانی بالاتری دارد، به این معنی که انرژی بیشتری نسبت به همان مقدار بنزین از گازوئیل می توان استخراج کرد. بنابراین، موتور ماشین دیزلی مسافت پیموده شده بالاتری را ارائه می دهد که برای حمل و نقل و ماشین آلات سنگین یک تصمیم غیرقابل انکار است. خرید دیزل ژنراتور از دیزل ژنراتور کاشانی

در مقایسه با بنزین، سوخت دیزل سنگین‌تر و روغن‌تر است و نقطه اشتعال بالاتری نسبت به آب دارد. همچنین توجه بیشتری به موتورهای دیزلی و دیزل ژنراتورها به دلیل کارایی و سودآوری بالاست.

 

دیزل ژنراتور چگونه کار می کند؟

موتورهای بنزینی از فشار احتراق استفاده می کنند در حالی که موتورهای دیزلی از فشار احتراق برای احتراق سوخت استفاده می کنند. هوا وارد موتور شده و تحت فشار زیاد گرم می شود. این باعث می شود دمای موتور دیزل ژنراتور بالا باشد که بسیار بالاتر از بنزین است. در قسمت تاج و وزن موتور دیزل به دلیل دمای بالا مشتعل می شود. در موتور دیزل ژنراتور، هوا و سوخت به جای موتور گازی که در آن هوا و گاز با هم ترکیب می شوند، در جریان های جداگانه وارد موتور می شوند. در موتور دیزل ژنراتور سوخت با استفاده از انژکتور تزریق می شود اما در موتور بنزینی از کاربراتور برای این منظور استفاده می شود.

در موتور بنزینی، سوخت و هوا در داخل موتور مخلوط شده و وارد بسته بندی می شوند. مخلوط هوا و سوخت از فشار سوخت و پس از کارکرد کامل جلوگیری می کند. یک موتور دیزل فقط هوا را جمع آوری می کند و حجم آن می تواند بسیار بیشتر باشد. موتورهای دیزلی دارای نسبت تراکم 14:1 تا 25:1 هستند، در حالی که موتورهای بنزینی دارای نسبت تراکم حدود 8:1 تا 12:1 هستند. پس از احتراق، نتایج حاصل از احتراق از طریق دود از موتور خارج می شود. برای شروع، نور بیشتری از "شاخه های درخشان" در ماه های زمستان.

 

شرایط بهینه برای ژنراتور موتور دیزلی

موتور دیزلی به دلایل زیر کارآمدتر و ایده آل تر از موتور بنزینی است:

موتورهای دیزل ژنراتورهای امروزی بر مزاحمت مدل های قبلی غلبه کرده اند که هزینه های نگهداری و آشفتگی بالاتری دارند. دیزل ژنراتورها در حال حاضر ساکت هستند و نسبت به موتورهای گازی با اندازه مشابه به پشتیبانی کمتری نیاز دارند.

بدون شروع با خاموش شدن خودکار سوخت. عدم وجود اتصال دهنده های اولیه یا سیم های اولیه، هزینه های تعمیر و نگهداری را کاهش می دهد.

هزینه سوخت هر کیلووات تولیدی 30 تا 50 درصد کمتر از یک موتور گازسوز است.

یک دیزل ژنراتور 1800 دور در دقیقه خنک شده با آب بین 12000 تا 30000 ساعت قبل از هر تعمیر و نگهداری عمده کار می کند. یک واحد گاز خنک کننده با آب 1800 دور در دقیقه معمولاً 6000 تا 10000 ساعت قبل از نیاز به تنظیم کار می کند.

واحدهای گازسوز نسبت به واحدهای دیزل ژنراتور دود بیشتری تولید می کنند و در نتیجه طول عمر کمتری نسبت به واحدهای دیزل ژنراتور دارند.

کاربرد دیزل ژنراتور

موتورهای دیزلی گاهی اوقات جایگزین موتورهای مکانیکی، ژنراتورهای الکتریکی مانند دیزل ژنراتور و موتورهای جهانی می شوند. آنها در قطارها، تجهیزات توسعه، وسایل نقلیه و کاربردهای صنعتی بی‌شماری استفاده می‌شوند. محدوده آنها همه سرمایه گذاری ها را پوشش می دهد و اگر به نوعی در طول روز به موتور همه چیز نگاه کنید، یک دیزل ژنراتور را می توان یک بار در روز دید.

https://eco.shafaqna.com/FA/301633/%d8%af%db%8c%d8%b2%d9%84-%da%98%d9%86%d8%b1%d8%a7%d8%aa%d9%88%d8%b1-%da%a9%d8%a7%d8%b4%d8%a7%d9%86%db%8c/

قیمت دیزل ژنراتور ولوو پنتا

موتورهای دیزلی و دیزلی صنعتی در توسعه، دریایی، معدن، مرکز بهداشت، خدمات لبنیات، ارتباطات رسانه ای، زیرزمینی و کشاورزی کاربرد دارند. کاربرد اصلی دیزل ژنراتورها تولید برق برای افزایش توان اولیه یا آماده به کار است. برای تصاویر بیشتر به مقاله ما در مورد انواع ژنراتورها و استفاده روزانه از آنها مراجعه کنید.

 

اخرین حرف

خرید دیزل ژنراتور با کیفیت بسیار مهم است. شرکت دیزل ژنراتور کاشانی با وب سایت kashanico.com یک نیروگاه در عرضه انواع دیزل ژنراتور، موتور برق و لوازم جانبی می باشد. شما می توانید دستگاه مورد نظر خود را از این مجموعه خریداری کنید و از کیفیت قطعه خریداری شده مطمئن باشید.