سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ارائه راهکار جهت افزایش بهره وری ناوگان سازمانی

همانطور که در بخشهای قبلی نیز گفته شد، کلیه اطلاعات مربوط به عملکرد یک خودرو بر روی شبکه CAN آن قرار دارد. اکثر افراد با شنیدن اسم ردیاب، تصورشان این است که این دستگاه تنها مصارف نظامی و جاسوسی دارد اما اینطور نیست، با پیشرفتی که این روزها این دستگاه داشته است در موارد امنیتی، نظارتی، مدیریتی و کنترل نیز مورد استفاده قرار میگیرد. جدیدترین ردیاب خودرو در بازار ردیابی معمولا علاوه بر مسائل امنیتی به گونهای طراحی شده که مسائل مدیریتی و نظارتی را نیز مد نظر قرار دهد. جدیدترین ردیاب خودرو ترجیحا در نگاه اول، جهت استفاده بهینه باید کوچک و سبک باشد. در میان ردیابهای هوشمند و سبک ردیابهای تلتونیکا FMB920 و ردیاب کوبان GPS303 نیز توصیه میشود که در پکهای ردیاب من نیز ما از این ردیابهای حرفهای استفاده میکنیم. ما در مقالهای روشهایی جلوگیری از سرقت خودرو و روشهایی برای جلوگیری از سرقت موتور سیکلت روشهایی کاربردی دیگر در راستای افزایش امنیت این وسایل نقلیه، نیز آوردهایم و توصیه میکنیم حتما بررسی فرمایید. اینکه شما هر بار از نارضایتی مشتریان به دلیل دیر رسیدن محموله و کالاها سر رانندگان داد و بیداد کنید و اینکه نتوانید هیچ وقت آنها را به صورت کارآمد کنترل کنید جزو مسائلی است که به نوعی اعصاب خرد کن هستند.

 

ما با ارائه راهکار جهت افزایش بهره وری ناوگان سازمانی شما، تعریف جدیدی از بهرهوری را به شما ارائه خواهیم داد. ردیاب خودرو به صورت کلی امکاناتی را در اختیار شما قرار میدهد که در ادامه به صورت شفاف یرای شما بزرگواران توضیح خواهیم داد. دستگاههای ردیاب خودرو موجود در بازار ویژگیهای متفاوتی دارند. غیر فعال کردن جی پی اس خودرو روشهای متفاوتی دارد. ردیاب یا جیپیاس دستگاهی الکترونیکی می باشد که برای فعال شدن به یک سیمکارت نیاز دارد. یعنی شما با نصب جدیدترین ردیاب خودرو علاوه بر افزایش امنیت خودرو به مواردی همچون نظارت و مدیریت رانندگان، سرنشینان، خودرو و … چالش نصب ردیاب خودرو و اتصال آن به شبکه CAN. به همین دلیل در این مقاله بیشتر به بررسی ویژگیها و کاربردهای جدیدترین ردیاب خودرو میپردازیم و در انتها، انتخاب و خرید را به پای شما همراهان میگذاریم. هر چه این آنتنها قدرت بیشتری داشته باشند به همان نسبت عملکرد ردیاب، تقویت پیدا میکند و دادههای ارزشمندتری را در اختیار کاربران قرار میدهد. همچنین در جی پی اس خودرو پشتیبانی بسیار حرفهای را در اختیار شما قرار میدهیم تا همواره امکان استفاده از دستگاه و پاسخ به سؤالات در اختیار شما قرار بگیرد. 

https://radyabeman.com/product-category/gps-tracker/vehicle-tracker/

در برخی مواقع شرکتهای بزرگ که تعداد خودروهای زیادی دارند و میخواهند اطلاعات زیادی را از ردیاب دریافت کنند از ردیابهایی سنگین تر و بزرگ تر نیز استفاده میکنند، زیرا معمولا سیمهای خروجی و ورودی زیادی دارند و امکانات مهمی را در اختیار سیستم مدیریت ناوگان قرار میدهند، همانند ردیاب تلتونیکا FMB202. مدیران ارشد و رهبران شرکتهای بزرگ، کرایهدهندگان خودرو وغیره مسافتهای پیمودهشده توسط خودرو، مسیرها، سرعت حرکت خودرو و اطلاعاتی نظیر آن را دریافت میکنند و از آنها جهت بهینهسازی فعالیتهای سازمان خود استفاده میکنند. متاسفانه برخی از سارقین با از کار انداختن باتری وسیله نقلیه در راستای از کار افتادن دزدگیر اقدام به سرقت میکنند یا اینکه با هدف سرقت باتری خودرو عملیات خود را شروع میکنند. در این مواقع چقدر دستگاه ردیاب خودرو به کار شما می آید سریعا میتوانید موقعیت دقیق ماشین را از طریق گوشی مشاهده کنید و حتی با فرستادن پیامک ماشین را خاموش کنید. اما برای خودروهای شخصی، توصیه استفاده از ردیابهای کوچک و هوشمند همانند ردیاب حرفهای ردیاب من، و ردیاب پایه ردیاب من است که میتوانید در وب سایت اطلاعات آن را مورد بررسی قرار دهید. برای اینکه اطلاعات بیشتری در این زمینه داشته باشید توصیه میکنیم، مقاله راهنمای خاموش کردن خودرو از راه دور و راهنمای نصب ردیاب خودرو را حتما مطالعه کنید.

 

این هشدار باز هم برای مدیران ناوگان و صاحبین تعداد زیاد خودرو یا افرادی که خودروشان را به دیگران میسپارند بسیار مناسب است، زیرا میتوانند از رانندگی خطرناک راننده مطلع شوند و در راستای جلوگیری از آن، اقدامات لازم را به عمل آورند. یک از هشدارهای بسیار کاربردی برای یک ردیاب، نمایش هشدار روشن و خاموش شدن موتور خودرو است. با فعال کردن این هشدار به موقع از حمل ماشین خود مطلع شده و میتوانید خسارتهای بعدی را کاهش دهید. در این مورد شما با استفاده از ردیاب خودرو میتوانید سریعا از این موضوع مطلع شوید و نسبت به جلوگیری از بکسل شدن خودرو یا همچنین ردیابی وسیله نقلیه خود اقدام کنید. به احتمال بالایی بارها آگهی های بسیاری از گم شدن حیوانات خانگی نیز دیده اید. همچنین هزینه تعمیرات و نگهداری بر پایه حدس و گمان و سعی و خطا آنقدر بالا رفته بود که هر گونه اهمال در این زمینه میتوانست هزینه بسیاری را به سازمانها تحمیل کند.

https://radyabeman.com/