سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ناربن

6 راه‌هایی که طرح کسب و کار به شما کمک می‌کند تجارت بیشتری داشته باشید.

این نرم افزار با ویژگی های ترکیبی است زیرا می تواند داده های CRM را با ویژگی های مبتنی بر ERP ( سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی ) ادغام کند. هر بنگاه تجاری واقتصادی در هر مرحله از مسیر رشد نیاز به برنامه هایی منسجم و دارای پیوستاری منطقی و علمی دارد . هر شخص یا شرکت با توجه به شناختی که از مخاطبان خود دارد و شرایط شرکت و نوع فعالیت خود مبادرت به تهیه طرح کسب و کار می­نماید. بنابراین اولین گام، تعیین جزئیات کار و تهیه چارچوبی با قاعده برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی تان است. برای مثال یک سرمایهگذار بالقوه به دنبال توضیحات روشنی دربارهی نرخ بازگشت سرمایه و چهارچوب زمانی بازگشت پول خود است. به محض این که متوجه شدید نمی توانید بدون تعیین پیش بینی های فروش، هزینه ها و زمان پرداخت ها، میزان پول مورد نیازتان و زمان خرج کردن آن را تشخیص دهید، یعنی نیاز به طرح دارید.تجزیه و تحلیل مالی: شیوه و راه کار تامین مالی در حال و آینده، مدل مالی و شرح ساختار هزینه ها و نقطه سر به سر مالی را شرح می دهد. هزینه های هر مشاوره به عوامل بسار متفاوتی بستگی دارد . با استفاده از این نرم افزار، هر پروژه می تواند کارآمد و با استفاده از انواع مختلف خانه های کسب و کار مانند کسانی که با IT، حسابداری، مشاوره و دامنه های دیگر استفاده می کنند ، کارآمد می شود. کسانی که به طور فعال با مشتریان ارتباط برقرار می کنند، دوست دارند از این نرم افزار استفاده کنند؛ زیرا تمام داده های مربوط به مشتری را به طور کامل مانند یک پایگاه داده بی عیب مشتری، فرآیند جستجوی جدید مشتری، روش رزرو وقت قرار ملاقات، به روز رسانی موجودی، سوابق فروش، گزارش نگهداری مشتری و غیره … در هر قراردادی، هر عمل در مورد کاربرد با استفاده از یک فعل فعال نمایش داده می شود. این یکی از بهترین نرم افزار مدیریت داده مبتنی بر cloud based برای کسب و کارهایی است که در بخش خدمات فعال هستند.

این نرم افزار مبتنی بر cloud based است و برای کسب و کارهای کوچک و متوسط که در آن بسیاری از قرار ملاقات ها و رزروها به صورت روزانه انجام می شود. این یکی از بهترین نرم افزار مدیریت کسب و کار برای خانه های کسب و کار کوچک است و بر اساس cloud based است. این برای شرکت های کوچک و متوسط که در بازاریابی، فروش خرده فروشی، توزیع، مشاوره و غیره … این می تواند یک انتخاب مناسب برای شرکت های متوسط باشد و ویژگی هایی مانند ردیابی زمان و هزینه، مدیریت صورتحساب، گزارش های صورتحساب، دسترسی به اطلاعات تحلیلی، گردش کارهای قابل تنظیم، به روز رسانی مالی، پشتیبانی از CRM و خیلی موارد دیگر می باشد. برخی از ویژگی های آن ابزار همکاری اجتماعی، اختصاص، تنظیم و ردیابی تمام برنامه ها و همچنین مهلت ها، اولویت بندی هر گونه تخصیص به عنوان نیازهای سفارشی، ردیابی گزارش پروژه، تنظیم برنامه، یکپارچگی با اسناد، دسترسی به فایل های لازم و خیلی بیشتر می باشد .

اگر زمانی زیادی است که رقبای خود را ارزیابی نکرده و گزارش تجزیه و تحلیل بازار کاملی در دست ندارید، باید بگوییم یکی از مهمترین و اثربخش ترین منبع اطلاعاتی که می توانید از طریق آن برنامه بازاریابی خود را به گونه ای اثربخش تنظیم و مدیریت کنید را، از قلم انداخته اید. هر دو فروش، آنلاین و همچنین خرید POS می توانند از طریق این نرم افزار ردیابی شوند و این ویژگی شگفت انگیز است که با ادغام این نرم افزار با بلوتوث می توانید یک رکورد مستقیم از تمام اطلاعات مبتنی بر موجودی داشته باشید. جمع آوری این اطلاعات سبب می شود متناسب با بازار عمل کنید و محصولات و خدمات خود را مطابق با استانداردهای صنعتی که در آن فعالیت می کنید، ارائه دهید. به یاد داشته باشید وجود دانش و اطلاعات از بازاری که در آن فعالیت می کنید، به شما کمک می کند تا بتوانید مطابق با روندها و استانداردهای بازار پیش بروید، کسب و کارتان را توسعه دهید و جایگاه بهتری را در بازار کسب کنید. 

ناربن